آفتاب

واکنش تیم مذاکره کننده ایران به خبر صدا و سیما: مذاکرات در شبهای قدر هم ادامه دارد

واکنش تیم مذاکره کننده ایران به خبر صدا و سیما: مذاکرات در شبهای قدر هم ادامه دارد

ایرنا نوشت:

یک عضو تیم مذاکرات هسته ای در وین در واکنش به خبر منتشر شده در بخش خبری 21 سیما اعلام کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در لیالی پربرکت قدر نیز با جدیت تمام و عزمی راسخ و به منظور یافتن راه حلی پایدار برای موضوع هسته ای مسوولیت خطیر خود را دنبال می کند.
به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، عضو تیم مذاکرات هسته ای ایران امروز در وین نسبت به خبر منتشر شده در بخش خبری 21 سیمای جمهوری اسلامی ایران مبنی بر درخواست این هیات برای توقف مذاکرات هسته ای در شب های قدر واکنش نشان داد.

او ضمن رد چنین درخواستی از سوی هیات ایرانی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران همانند ماه های گذشته که تحت شرایط دشوار و در ایام و مناسبت های مختلف ماموریت ملی خود را بطور فشرده و خستگی ناپذیر پیگیری کرده در ایام و لیالی پر برکت قدر نیز با جدیت تمام و عزمی راسخ و بمنظور یافتن راه حلی پایدار برای موضوع هسته ای کشورمان مسوولیت خطیر خود را دنبال می کند.

این عضو هیات مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: تیم مذاکره کننده مراسم گرامیداشت و احیای شب های قدر که زمان برگزاری آن هیچ گونه تعارضی با تشکیل جلسات سیاسی ، فنی و کارشناسی هیات ندارد، به نحو مقتضی برگزار می شود.

او با تاکید بر اهمیت انتقال صحیح اخبار خواستار دقت هرچه بیشتر در این امر با هدف جلو گیری از سوء استفاده رسانه های بیگانه شد.

 

45231

 

کد N391433

وبگردی