آفتاب

اورتگا: باختیم چون بیش از حد به مسی متکی بودیم

اورتگا: باختیم چون بیش از حد به مسی متکی بودیم

ستاره سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است که اتکای بیش از حد به مسی باعث شد تا آلبی سلسته جام قهرمانی را از دست بدهد. او آلمان را شایسته قهرمانی در برزیل می داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مردم آرژانتین امیدوار بودند که تیم ملی این کشور در فینال جام جهانی آلمان را از پیش رو بردارد. آنها به خود می بالیدند و امیدوار به قهرمانی تیمشان بودند چرا که بازیکنی چون لیونل مسی را در اختیار داشتند که چهار بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است، اما آلبی سلسته در دیدار نهایی برابر آلمان با یک گل تن به شکست داد و مسی نتوانست ناجی این تیم شود.

لیونل مسی بازی های خوبی را برای آرژانتین در جام جهانی برزیل به نمایش گذاشت و با زدن چهار گل به عنوان "بهترین گلزن" تیمش انتخاب شد. او همچنین به عنوان بهترین بازیکن جام هم برگزیده شد تا نشان دهد که می تواند برای تیم ملی کشورش هم بازیهای خوبی را به نمایش بگذارد.

اورتگا، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است که تکیه بر مسی باعث شد تا آرژانتین جام قهرمانی را از دست دهد. او گفت: ما نیمکت قوی نداشتیم. اتکای بیش از حد به مسی باعث شد تا جام قهرمانی را از دست بدهیم. نباید همه چیز را روی دوش مسی می گذاشتیم. تیم ملی فوتبال آلمان بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آنها در زمین به خوبی وظیفه خود را انجام می دهند و شایسته قهرمانی در جام جهانی بودند.

او ادامه داد: آلمان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. این تیم مزد بازی خوب خود را گرفت و در نهایت موفق شد با یک گل آرژانتین را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در این تیم بازیکنان تاثیر گذار زیادی بازی می کنند. آلمان یک تیم منسجم و هماهنگ بود و فوتبال زیبا و هجومی را در دستور کار خود قرار می داد. این تیم خط حمله بسیار قوی داشت و همین مسئله باعث شد تا در دقایق پایانی به گل برسند و بازی را به سود خود به پایان رسانند.

آرژانتین و آلمان پیش از این دوبار دیگر در فینال جام‌های جهانی برابر هم صف آرایی کرده بودند که سهم هر کدام یک پیروزی بود.

انتهای پیام

کد N391342

وبگردی