آفتاب
یک فعال دانشجویی:

جلسه با احزاب و سیاسیون ثابت کرد که دولت مشی اعتدالی دارد

جلسه با احزاب و سیاسیون ثابت کرد که دولت مشی اعتدالی دارد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان گفت:‌ دولت از طریق برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان احزاب و جناح‌های مختلف ثابت کرده که رویه اعتدالی را در پیش گرفته است.

محمدحسین صالح‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی دولت جدید، فعالان اصولگرا و اصلاح‌طلب باور نمی‌کردند که دکتر روحانی واقعاً بخواهد اعتدال را روش کار خود قرار دهد و در دولت خود فعالیت‌های جناحی نداشته باشد.

وی در ادامه گفت:‌ اخیراً یکی از فعالان اصولگرا اظهار کرده است که انتخاب‌های دولت جناحی بوده است و مدیران جدید دولتی از چهره‌های اصلاح‌طلب انتخاب شده‌اند اما در پاسخ به این افراد، دولت اعلام کرده است که انتخاب‌هایش بر اساس شایسته‌سالاری بوده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: از عملکرد دولت می‌توان نتیجه گرفت که در اجرای رویه اعتدالی تقریباً موفق عمل کرده است. من فکر می‌کنم برپایی دو افطاری اخیر رئیس‌جمهور با چهره‌های سیاسی دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا بر همین اساس بوده است.

صالح‌نیا با بیان اینکه "ادامه جلسات دولت با احزاب، سازنده خواهد بود"، خاطرنشان کرد:‌ این جلسات به عنوان یک اقدام موقت محسوب می‌شود و دولت باید بداند که رفته رفته سطح مطالبات سیاسیون افزایش پیدا خواهد کرد. دولت باید این رابطه خود را در قالب چهارچوبی با احزاب مشخص کند.

وی با اشاره به تأثیر این جلسات بر مردم نیز گفت: شاید این جلسات تأثیر مستقیمی بر زندگی مردم نداشته باشد اما وجود چنین ارتباط‌هایی از تنش‌های معمول سیاستمداران می‌کاهد و زمینه را برای ایجاد ارتباط‌های تنگاتنگ و در نتیجه فعالیت‌های بهتر در جهت رفع مشکلات مردم فراهم می‌کند.

انتهای پیام

کد N391232

وبگردی