آفتاب

یک فعال دانشجویی: دوران تخریب و توهین گذشته است

یک فعال دانشجویی: دوران تخریب و توهین گذشته است

سخنگوی دفتر تحکیم وحدت اظهار کرد: دیگر دوران تخریب و تهمت به‌سر آمده و در شرایط فعلی تنها باید دست به دست هم بدهیم تا از پیچ تاریخی که رهبری نیز به آن اشاره کرده‌اند عبور کنیم.

محمدرضا روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در مراسم دیدار کارگزاران و مسئولان نظام با مقام معظم رهبری، از حدیثی با مضمون "گذر فرصت‌ها" استفاده شده بود. اشاره این حدیث به مسئولان است که جایگاه خود را بدانند و یادشان نرود هر لحظه ممکن است فرصت‌هایشان مثل باد بگذرد و از دست برود.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ با توجه به شرایط خاص تاریخی که کشور تجربه می‌کند، مسئولان باید دست به دست هم دهند تا کشور را از این پیچ خطرناک عبور دهند و کشور در مسیر پیشرفت و تعالی خودش گام بردارد.

این فعال دانشجویی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: تمام مسئولان باید با کمک یکدیگر و به دور از اختلاف‌نظرها و تخریب‌ها تصمیمات عاقلانه و مدبرانه اتخاذ کنند. ایجاد فضای تخریب و بی‌اعتمادی در طولانی مدت به ضرر خود تخریب‌گران است و چه خوب است که هرچه زودتر این فضا از بین برود.

روشنایی در ادامه، به توصیه رهبری در دیدار مسئولان مبنی بر لزوم توجه به عملکرد بانک‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: بانک‌های کشور برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی مشکل ساختاری دارند. این ساختار بسیار فسادزاست و هرگاه هم مسئول مناسبی بر مسند بانک‌ها قرار می‌گیرد، به دلیل فسادزا بودن سیستم، او نیز دچار مشکل و فساد می‌شود. مهمترین ساختاری که در بانک‌ها نیازمند تغییر است، جایگزینی بیع اسلامی به جای سودروبی است و به این ترتیب همگامی با اقتصاد مقاومتی پیدا می‌کند.

انتهای پیام

کد N391070

وبگردی