آفتاب

نماینده مجلس: حمایت قاطعانه رهبری به تلاش های دولت شتاب بیشتری بخشید

نماینده مجلس: حمایت قاطعانه رهبری به تلاش های دولت شتاب بیشتری بخشید

ارومیه - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور گفت: حمایت صریح و قاطعانه رهبر معظم انقلاب از رییس جمهوری و دولت، به تلاشهای دولت یازدهم شتاب بیشتری بخشید.

ˈ علی اکبر آقایی ˈ ، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای لبیک گویی به حمایت مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید، باید سایر مسوولان و آحاد مختلف مردم نیز به حمایت از دولت بپردازند و مسیر حرکت دولت را هموار کنند.

وی اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر پرهیز از نقد مغرضانه و توجه به نقد منصفانه همچنین پرهیز از تضعیف دولت، رسالت دیگری بر عهده جامعه گذاشته و مدیران را به این مهم فراخواند که تمام دولتها دارای نواقصی بودند اما نباید در بیان این نواقص جانب انصاف را از دست داد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تایید و پشتیبانی صریح رهبر معظم انقلاب از دولت علاوه بر این، بستر مناسبی برای عملی شدن برنامه های دولت فراهم ساخته و موجب دلگرمی و قوت قلب دولتمردان شد.

وی افزود: با این حمایت مقام معظم رهبری بسیاری از کج اندیشان و کسانی که دائم بر طبل مخالفت با اهداف دولت می زنند، سکوت اختیار کرده و به انزوا رانده شدند.

آقایی گفت: حمایت ولایت فقیه از دولت دکتر روحانی راه هرگونه نفوذ را برای دشمنان نیز بست و به دنیا ثابت کرد دولت یازدهم پیرو امام راحل و آرمانهای انقلاب است و هرگز از ارزش های انقلاب روی گردان نخواهد شد.

نماینده مردم سلماس در خانه ملت همچنین تایید شعار اعتدال دولت روحانی از جانب مقام معظم رهبری را مهمترین نکته ای عنوان کرد که می تواند دولت یازدهم را در عمل به شعارهایش بیش از بیش راسخ تر کند.

وی افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی از دیگر مقوله های مهمی بود که مقام معظم رهبری بار دیگر دولت روحانی را برای عمل به آنها دعوت کرد.

آقایی اظهار کرد: وحدت قوای سه گانه و اتحاد آنها دیگر خواسته رهبر معظم انقلاب از کارگزاران نظام بود.

8135/581/ 1495
کد N390885

وبگردی