آفتاب

نتانیاهو: ما در جنگ نظامی قاطعانه‌ای علیه حماس هستیم

نتانیاهو: ما در جنگ نظامی قاطعانه‌ای علیه حماس هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه دولت وی "جنگ نظامی قاطعانه‌ای" علیه حماس در نوار غزه به راه انداخته و این جنگ روز به روز شدیدتر می‌شود مدعی شد که مقاومت فلسطین از ساکنان نوار غزه به عنوان سپرهای انسانی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه هفتگی دولت رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل دست به جنگ نظامی قاطعانه‌ای علیه حماس و دیگر سازمان‌های تروریستی در نوار غزه زده است.

وی مدعی شد: حماس گزینه حمله به شهرهای اسرائیل با حملات موشکی بی‌هدف و بسیار شدید را انتخاب کرده است و ما به شدت به حماس ضربه می‌زنیم و این حملات رفته رفته شدیدتر نیز می‌شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: باید به این مساله توجه داشت که دشمن در مساجد پنهان می‌شود و انبارهای سلاح و مهمات را در زیرزمین‌های بیمارستان‌ها ایجاد می‌کند و حماس رهبرانی در نزدیکی مهدکودک‌ها دارد.

وی گفت: حماس از ساکنان نوار غزه به عنوان سپرهای انسانی استفاده می‌کند و این حماس است که مسئول هرگونه لطمه‌ای به شهروندان است. اما اسرائیل نسبت به این اقدامات تاسف می‌خورد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود اظهار کرد: تفاوت میان اسرائیل و حماس در این است که ما از سامانه‌های ضد موشکی برای محافظت از ساکنان اسرائیل استفاده می‌کنیم اما آن‌ها از ساکنان نوار غزه برای محافظت از انبارهای موشکی خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

کد N390844

وبگردی