آفتاب
فينال جام بيستم - 2014 برزيل

تساوي آلمان و آرژانتين در نيمه نخست

تساوي آلمان و آرژانتين در نيمه نخست

ديدار تيم‌هاي ملي آرژانتين و آلمان در نيمه نخست فينال جام بيستم با تساوي به پايان رسيد.

تيم‌هاي ملي آرژانتين و آلمان از ساعت 23:30 يکشنبه شب در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو به مصاف هم رفتند تا فينال جام بيستم را برگزار کنند. اين ديدار در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد.


ژرمن‌ها مانند بازي‌هاي قبلي خود با برنامه کار را آغاز کردند و آرژانتيني‌ها هم با حوصله کار را دنبال مي‌کردند و بيشتر سعي داشتند از ضد حمله استفاده کنند.


در دقيقه 21 ايگواين روي اشتباه کروس در دادن پاس رو به عقب صاحب توپ شد و در حالي که با نوير تک به تک بود توپ را به بيرون زد.


پس از اين صحنه کمي بازي با سرعت بيشتري دنبال شد. آلمان به دنبال حمله بود و آرژانتين در انديشه ضد حملات و استفاده از سرعت بازيکناني مانند مسي.


از اتفاقات جالب بازي در دقيقه 30 رخ داد که ايگواين توانست دروازه آلمان را باز کند. در حالي که داور اين گل را آفسايد اعلام کرده بود بازيکن آرژانتين که متوجه اين موضوع نشده بود همچنان به شادي زايد الوصف خود ادامه مي‌داد.


يک دقيقه بعد از اين صحنه شورله به دليل مصدوميتي که کرامر دچار آن شده بود وارد ميدان شد تا اولين تعويض آلمان اجباري باشد.


در دقيقه 39 مسي روي دروازه آلمان خطرناک ظاهر شد و در شرايطي که نوير از چارچوب دروازه بيرون آمده بود مدافعان آلمان از گل شدن توپ او جلوگيري کردند.


در دقايق پاياني اين نيمه هوودس توپ را به تير دروازه آرژانتين زد تا بازي در 45 دقيقه نخست با تساوي بدون گل خاتمه يابد.
کد N390660

وبگردی