آفتاب

سرپوش گذاری بر کودک آزاری وزیران انگلیسی به زمان تاچر کشیده شد

سرپوش گذاری بر کودک آزاری وزیران انگلیسی به زمان تاچر کشیده شد

براساس ادعاهای جدید، مارگارت تاچر، نخست وزیر پیشین انگلیس شخصا بر روی اتهامات کودک آزاری یکی از وزرای ارشدش سرپوش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه Sunday people در گزارشی نوشت، گفته شده که مارگارت تاچر، نخست وزیر پیشین انگلیس نشست بلند پایه‌ای را با یکی از وزرایش که ترفیع گرفته بود، برگزار کرده و به وی گفته است: باید رفتارهای جنسی‌ات را درست کنی.

این گزارش به دنبال اتهامی مبنی بر اینکه این وزیر در سال 1982 میلادی در خانه یکی از متحدان سیاسی‌اش پسر بچه‌ها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده، منتشر شد. این در حالی است که ظاهرا این وزیر این هشدارها را نادیده گرفته است.

ادعا شده که چهار سال بعد وی در ایستگاه راه آهن ویکتوریا لندن به دنبال پسربچه‌هایی برای تجاوز می‌گشته که توسط پلیس دیده شده است. اما هیچ اقدامی در رابطه با این مساله صورت نگرفته است.

در حال حاضر انتظار می‌رود که این ادعاها در کمیسیون تحقیقات دولت انگلیس درباره کودک آزاری مورد بررسی قرار گیرند.

دیوید کامرون، نخست وزیر کنونی انگلیس درحال حاضر با تحقیقات گسترده درباره ادعاهای تاریخی کودک آزاری موافقت کرده است.

تام واتسون، یکی از قانونگذاران حزب کارگر انگلیس گفت: اگر این ادعاها حقیقت داشته باشد، مسائلی را افشا می‌کند که حتی در تصور نیز نمی‌گنجد.

در نشست بلند پایه آن زمان مارگارت تاچر ویلی وایتلا، وزیر کشور وقت، یکی از ماموران ارشد پلیس و یکی از ماموران بخش امنیت داخلی انگلیس "MI5" حضور داشتند.

سپس این وزیر به دفتر نخست وزیری احضار شد اما به جای تنبیه یا اخراج نسبت به رفتارهای آتی‌اش به وی هشدار داده شده و موضوع بسته و مخفی ماند.

انتهای پیام

کد N390501

وبگردی