آفتاب
با صدور بیانیه‌ای،

210 نماینده مجلس اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و‌ آمریکا را محکوم کردند

210 نماینده مجلس اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و‌ آمریکا را محکوم کردند

نمایندگان در بیانیه‌ای اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و‌ آمریکا را محکوم کردند.

نمایندگان در بیانیه‌ای اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و‌ آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، 210 نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا را در غزه و منطقه محکوم کردند.

متن این بیانیه که توسط صادقی عضو هیات رییسه قرائت شد، به شرح زیر است:

«کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تاسف‌بار کشورهای اسلامی همراه گردیده، واقعیت تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشت.

آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر صهیونیستی که بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری با کمک هم‌پیمانان منطقه‌ای خود در سوریه به نتیجه نرسیدند و طعم شکست را چشیدند در یک طراحی شیطانی بحران جدی را به کشور اسلامی همسایه سوریه یعنی عراق تحمیل نمودند تا همچنان جهان اسلام در آتش جنگ و خونریزی و درگیری‌های داخلی دست و پا بزند و این ظرفیت عظیم به جای تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی، امنیتی برای رژیم جعلی ایجاد کند تا با وحشیانه‌ترین شیوه مسلمانان مظلوم غزه را به خاک و خون بکشد و حداکثر سود را از این شرایط ببرد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند بدون تردید دود این آتشی که افروختند به چشمان آنها خواهد رفت و اینگونه جنایات سرعت سقوط رژیم پوشالی و تحمیلی صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

ما نمایندگان ملت ایران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید جنایت وحشیانه از دبیرکل سازمان ملل متحد و سازمان کشورهای اسلامی و بین‌المجالس می‌خواهیم با اقدام سریع جلوی این کشتار بی‌رحمانه را بگیرند و با سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی برخورد نمایند و بیش از این اجازه ندهند حقوق بشر در الفاظ و قطعنامه‌ها باقی بماند و اگر اعتقاد واقعی به این امر مهم وجود دارد با دفاع از مردم مظلوم غزه به نمایش بگذارند.

همچنین از ملت مسلمان و عدالت‌جو در اقصی نقاط عالم می‌خواهیم با برگزاری باشکوه روز جهانی قدس مظلومیت ملت مقاوم فلسطین را به منصه ظهور برسانند تا تاریخ رفتار سبوعانه رژیم غاصب صهیونیستی را در حافظه خود ثبت نماید و نفرت دائمی را با خود به همراه داشته باشد.»

انتهای پیام

کد N389412

وبگردی