آفتاب
گردان های عزالدین قسام:

گنبد آهنین توانایی رهگیری بسیاری از موشک های مقاومت را ندارد

گنبد آهنین توانایی رهگیری بسیاری از موشک های مقاومت را ندارد

تهران - ایرنا - ˈگردان های عزالدین قسامˈ شاخه نظامی ˈجنبش حماسˈ اعلام کرد: برخی موشک های خود را به نوعی فناوری جدید مجهز کرده که با گمراه کردن ˈسپردفاع موشکیˈ (گنبد آهنین) رژیم صهیونیستی، اهداف خود در سرزمینهای اشغالی را نابود می کند .

به گزارش پایگاه خبری ˈرأی الیومˈ ، گردان های عزالدین قسام اعلام کرد که دیروز (شنبه) تل آویو را با دو موشک از نوع ˈ جی 180 ˈ مجهز به این فناوری هدف قرار داد .

این گردان ها افزود: این فناوری باعث می شود سامانه ضد دفاع موشکی ˈگنبد آهنینˈ رژیم صهیونیستی نتواند این موشک ها را شناسایی و رهگیری کند .

گردان های قسام در بیانیه ای افزود که گنبد آهنین نتوانست این نوع موشک ها را که گردان های قسام شلیک کردند ، شناسایی و رهگیری کند و هیچ یک از سامانه های دفاع موشکی و رادارهای رژیم صهیونیستی نیز موفق به شناسایی این نوع موشک ها نشد، در نتیجه این موشک ها به اهداف خود اصابت کردند .

گردان های قسام افزود: ما چهار فروند دیگر از این نوع موشک ها که مجهز به این فناوری نبود نیز به سمت تل اویو شلیک کردیم و مشاهده شد که گنبد آهنین سعی کرد این موشک ها را رهگیری و منفجر کند، اما یکی از موشک های گنبد آهنین در آسمان ˈعسقلانˈ منفجر شد که خساراتی در این شهر برجای گذاشت .

گردان های عزالدین قسام در ادامه این بیانیه خاطر نشان کرد که این خود پیامی برای همه است که مقاومت پیشرفت کرده و نیروهای ما در جنگ مغزها که در حال حاضر در جریان است ، پیروز خواهند شد و باعث می شود سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین تبدیل به یک وسیله بی ارزش و ناکارآمد شود .

مقاومت در روز ششم از این جنگ ، دشمن صهیونیستی و همه جهان را با توانایی های موشکی و عملیاتی و همچنین توانایی های اطلاعاتی و رسانه ای و الکترونیکی اش شگفت زده کرد .

گردان های قسام دیروز در بیانیه ای اعلام کرد : مقاومت این توانایی ها را در سال های طولانی و سخت و در جریان درگیری با اشغالگران به دست آورده است .

گردان های عزالدین قسام افزود: موشک های مقاومت به جاهایی از عمق اراضی اشغالی رسید که از سال 1948 تاکنون بی سابقه بوده و در این میان مقاومت نوآوری هایی داشته که هیچ کس پیش بینی آن را نمی کرد، تاکتیک هایی به کار برد که بی سابقه بوده و در این روزها از بخش هایی از زرادخانه موشکی خود پرده برداشت که طی سال های محاصره بی سابقه غزه ، توسط متخصصان محلی ساخته و آماده شده بود .

از دوشنبه شب گذشته که رژیم صهیونیستی دست به حمله وحشیانه ای به نوار غزه زد ، تاکنون دست کم 159 فلسطینی به شهادت رسیده و هزار و 70 نفر دیگر نیز زخمی شده اند .

خاورم **2041**1651
کد N389334

وبگردی