آفتاب

شوآین‌اشتایگر: تجربه زیادی در فینال‌ها داریم

شوآین‌اشتایگر: تجربه زیادی در فینال‌ها داریم

باستین شوآین اشتایگر می‌گوید اگر ژرمن‌ها فوتبال آلمانی را به نمایش بگذارند به دست آوردن جام جهانی سخت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ها‌فبک تیم ملی آلمان پیش از دیدار تیمش برابر آرژانتین در فینال جام جهانی، اظهار کرد: ما در مسیر یک افتخار بزرگ هستیم. بعد از بازی با برزیل خودمان را آماده فینال ‌کرده‌ایم و بار دیگر توانایی‌هایمان را به بهترین حد رسانده‌ایم.

او ادامه داد: ما بازیکنان زیادی داریم که از سال 2010 در کنار هم بازی می‌کنند. تجربه‌های خوبی در تیم ملی و باشگاه‌هایمان داریم. این تیم سال‌ها در سطح اول جهان بازی کرده است. اگر فوتبال آلمانی را به نمایش بگذاریم می‌توانیم به کسب جام خوش بین باشیم.

شوآین اشتایگر با بیان این که آلمان هیچ فشاری در فینال روی دوش خود احساس نمی‌کند، گفت: ما کاملا سر حال هستیم و فشاری احساس نمی‌کنیم. بیشتر بازیکنان تیم در فینال‌های بزرگ باشگاهی بازی کرده‌اند. ما از پس سختی این بازی بر می‌آییم و نباید فراموش کنیم که کلوزه را داریم که سابقه بازی در فینال جام جهانی را دارد.

ها‌فبک ملی پوش بایرن‌ مونیخ درباره آرژانتین هم گفت: باید با آرامش، صبر و تیزهوشی بازی کنیم. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای مثل آگوئرو، مسی، ماسکرانو و دی‌ماریا را دارند. واکنش ماسکرانو در صحنه‌ای که روبن مقابل این تیم موقعیت داشت، نشان دهنده قدرت آرژانتین است. آنها مستحق صعود به فینال بودند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N389095

وبگردی