آفتاب
جلیلیان:

با تکلیف رهبری حمایت از دولت وظیفه همگان است

با تکلیف رهبری حمایت از دولت وظیفه همگان است

نماینده اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وجود انتقادات سازنده اظهار کرد: با تکلیف مقام معظم رهبری حمایت از دولت وظیفه همه است.

علی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت صریح ایشان از دولت گفت: تایید دولت توسط رهبری دنباله همان حکم تنفیذ ایشان است و نشان می‌دهد که این تنفیذ کماکان به وقت خود باقی است و مقام معظم رهبری با شفافیت تمام اعلام کردند که ما از دولت حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع برای همه پیروان مقام معظم رهبری تکلیف است و تا زمانی که این حمایت وجود داشته باشد، باید از رهبری پیروی کرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس همچنین با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از دولت تصریح کرد: رهبری در عین حمایت انتقاد خود را نیز مطرح کرده و فرمودند نباید به بهانه اعتدال نیروهای مومن را کنار بگذارند چرا که این نیروهای مومن همان‌هایی هستند که در زمان خطر سپر بلا می‌شوند.

جلیلیان همچنین با بیان اینکه انتقاد به شرط سازندگی یک نعمت در جامعه است، افزود: نمایندگان مجلس نیز باید با داشتن لحن انتقادی سازنده در بعد نظارتی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان گفت: با تکلیف مقام معظم رهبری حمایت از دولت وظیفه همگان است اما نباید انتقاد تعطیل شود.

انتهای پیام

کد N388825

وبگردی