آفتاب
همگام با جام جهانی 2014 برزیل؛

اسکولاری:قصد کناره گیری ندارم/ نمی خواهم تا آخر عمر اشک بریزم

اسکولاری:قصد کناره گیری ندارم/ نمی خواهم تا آخر عمر اشک بریزم

اسکولاری پس از شکست مقابل هلند و از دست رفتن مقام سومی جام جهانی گفت که حاضر به استعفا نیست و ترجیح می‌دهد که مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل تکلیفش را مشخص کنند.

با وجود ثبت دومین شکست متوالی در کارنامه سلسائو و ناکامی این تیم برای کسب عنوان سوم جام جهانی 2014 سرمربی این تیم هنوز قصد کناره‌گیری از سمت خود را ندارد.

به گزارش ایلنا، لوئیز فلیپه اسکولاری که تیمش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 با نتیجه 7 بر یک به آلمان باخت، نتوانست این شکست را با کسب پیروزی برابر هلند در دیدار رده‌بندی جبران کند و یکبار دیگر شاهد باخت مردانش بود. سلسائو با قبول شکست 3 بر صفر برابر مردان فن‌خال از کسب عنوان سومی جام هم بازماند تا فشار انتقادات بر اسکولاری بیش از پیش افزایش یابد.

با این حال فیل بزرگ گفت که حاضر به استعفا نیست و ترجیح می‌دهد که مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل تکلیفش را مشخص کنند.

اسکولاری اظهار داشت: فدراسیون و رئیس جدید آن درباره آینده من تصمیم‌گیری خواهند کرد. من می‌خواهم به همه یادآوری کنم که در سه جام جهانی که به عنوان سرمربی حضور داشته‌ام همیشه تیمم را به مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر رقابت‌‌ها رسانده‌ام. نمی‌توانم اینجا بنشینیم و تا آخر عمرم گریه کنم.

سرمربی سلسائو تصریح کرد: ما درست در همان ابتدای بازی مقابل هلند گل خوردیم که کارمان را بسیار سخت کرد. با این حال معتقدم که برزیل بازی خوب و کم تنشی را ارائه کرد و موقعیت‌‌های خوبی برای گلزنی داشت. همین بازیکنان سال گذشته جام کنفدراسیون‌ها را فتح کردند و شالوده کسب موفقیت‌‌های بعدی در آینده را ساختند.

کد N388824

وبگردی