آفتاب

حمله دریایی رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نیروهای مقاومت مواجه شد

حمله دریایی رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نیروهای مقاومت مواجه شد

تهران – ایرنا - کماندوهای دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق ساحلی غزه با واکنش شدید نیروهای مقاومت مواجه شدند که نخستین درگیری رو در رو از زمان آغاز حملات اخیر این رژیم طی شش روز گذشته محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری ˈرویترزˈ به نقل از یک سخنگوی ارتش این رژیم، نظامیان صهیونیست امروز (یکشنبه) در صدد حمله ای آبی - خاکی به منطقه ای در شمال غزه بودند که هدف آتش سنگین نیروهای مقاومت قرار گرفتند.

در این درگیری زمینی 4 نظامی صهیونیست زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز تایید کرد که مبارزان این جنبش به روی نیروهای دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل غزه آتش گشودند و مانع از پیشروی آن ها به سوی خشکی شدند.

رژیم صهیونیستی غزه را به حمله زمینی تهدید کرده و به منظور عملی کردن این تهدید تا کنون در حدود 20 هزار سرباز ذخیره خود را فراخوانده است، اما بیشتر حملاتی که تا کنون علیه غزه به اجرا گذاشته حملات هوایی بوده که بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، در حدود یک هزار و 200 نقطه از نوار غزه را هدف قرار داده است.

بر اساس آخرین آمار، شمار شهدای غزه در این حملات به 157 نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت غزه نیز در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، صدها راکت به مواضع این رژیم شلیک کردند که به اذعان مقامات صهیونیست و رسانه های غربی، در قیاس با گذشته از برد وسیع تری برخوردار بوده و موجب هراس شدید در میان صهیونیست ها شده است.

خاورم**9156 *1446
کد N388779

وبگردی