آفتاب

ستاره جام جهانی در تب و تاب پیوستن به رئال

ستاره جام جهانی در تب و تاب پیوستن به رئال

ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا در جام جهانی تاکید کرد که رویای او پوشیدن پیراهن رئال مادرید است. او دوست دارد بازی در کنار کریستیانو رونالدو را تجربه کند و اصلا برای او مسائل مالی مطرح نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جیمز رودریگز، ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا نمایش خیره کننده ای در جام جهانی 2014 برزیل داشت. عملکرد خوب او در کلمبیا باعث شده تا باشگاه های سرشناس اروپایی به دنبال جذب او باشند.

رودریگز هر چند تیمش در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد، اما با زدن شش گل هنوز بهترین گلزن جام به شمار می آید. این بازیکن جوان که 23 سالگی خود را جشن گرفت باردیگر تاکید کرد که دوست دارد روزی پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

رودریگز که در حال حاضر برای موناکو بازی می کند در گفت و گو با روزنامه "مارکا" اسپانیا گفت: آماده ام تا چشم بسته به پیشنهاد رئال پاسخ دهم و به این تیم بپیوندم. من بازی در رئال مادرید را دوست دارم و امیدوارم که به رویای خود برسم. بازی در کنار ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو، گرت بیل و بنزما برای من یک رویا است. من از بچگی طرفدار رئال بودم و به بازی ستارگانی همچون زین الدین زیدان، رونالدو، روبرتو کارلوس، رائول گونسالس و فرناندو هیرو علاقه‌مند بودم.

رودریگز در ادامه به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو بازیکن بزرگی است. بسیار خوشحال خواهم شد که بتوانم با او همبازی شوم. بازی در کنار رونالدو برایم افتخار است. او به شایستگی توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد. رونالدو بهترین بازیکن جهان است و من به بازی او علاقه زیادی دارم.

این بازیکن کلمبیایی درباره احتمال پیوستنش به رئال هم، گفت: باید قبل از هر چیز بگویم که من بازیکن موناکو هستم و احترام زیادی برای تیمم قائلم. با این حال نمی توانم انکار کنم که علاقه زیادی برای پیوستن به رئال دارم. من این تیم را دوست دارم و نمی توانم علاقه ام برای پیوستن به رئال را مخفی کنم. من با ریکاردو کاروالیو هم تیمی در موناکو درباره رئال صحبت کردم. او سه فصل را در این تیم سپری کرد و تجربه زیادی دارد. کاروالیو به من گفت که رئال باشگاه بسیار خوبی است، اما فشار در این تیم روی بازیکنان زیاد است. من اطمینان دارم که می توانم این فشار را تحمل کنم و بازیهای خوبی را برای رئال به نمایش گذارم. امیدوارم که در نهایت به این تیم بپیوندم.

در صورتی که باشگاه موناکو با فروش این ستاره جوان خود موافقت کند به احتمال زیاد رئال باید 70 میلیون یورو برای این خرید جدید خود پرداخت کند که رقم بسیار بالایی است. رودریگز در این باره گفت: من اصلا به مسائل مالی توجه نمی کنم. تنها دوست دارم برای رئال به میدان روم و پیراهن این تیم را بر تن کنم.

انتهای پیام

کد N388765

وبگردی