آفتاب

نماینده مجلس: تبعیت مردم عراق از مرجعیت اربابان داعش را نا امید کرد

نماینده مجلس: تبعیت مردم عراق از مرجعیت اربابان داعش را نا امید کرد

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیت مردم عراق از فتوای مرجعیت، اربابان گروهک تروریستی داعش را نا امید کرد و نشان داد خواب قدرتهای سلطه تعبیری جز پشیمانی ندارد.

محمد علی پور یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتحاد و یکپارچگی مردم عراق در برابر گروهک تروریستی داعش، نشان از جایگاه ویژه روحانیت و تبعیت مسلمانان از مرجعیت دارد و ثابت می کند مسلمانان واقعی هنوز پیرو روحانیت هستند و این حقیقت رژیم صهیونستی را عصبانی کرده است.

وی اظهار کرد: تبعیت مردم عراق از مرجعیت یکبار دیگر نشان داد مسلمانان همچنان پایبند ارزش های الهی هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز اربابان گروهک تروریستی داعش اعم از دولت های عربی و اسرائیل غاصب در هراس هستند که مبادا تربیت یافته خودشان روزی به سوی آنها حمله کند و به همین دلیل به چاره اندیشی افتاده اند.

علی پور ادامه داد: جنایات وحشیانه این گروهک تکفیری حتی رژیم صهیونیستی و عربستان را به واهمه افکنده که مبادا در نوبت بعدی عربستان گریبانگیر این گروه شود.

وی اظهار کرد: اعضای این گروهک تروریستی افرادی بی اطلاع از دین هستند و تنها هنر آنها نسل کشی و زندگی به شیوه جاهلیت است.

این نماینده مجلس گفت: گسترش اسلام خواهی در جهان، قدرتهای سلطه را به این فکر انداخته برای مبارزه با گسترش اسلام دست به مخدوش کردن چهره اسلام زده و مسلمان را ملتی وحشی و عقب مانده نشان دهند به همین خاطر با اشاره اسرائیل غاصب گروهک تروریستی داعش به میدان آمد.

وی افزود: گروهک تکفیری داعش امروز پا را فراتر از حد خود گذاشته و ادعای خلافت می کند غافل از اینکه مسلمانان واقعی سالهاست با هویت پلید آنها آشنا شده اند.

علی پور یادآور شد: سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات گروهک تروریستی داعش نشانه حمایت سازمانهای به اصطلاح حامی حقوق بشر از تروریستها و بها دادن به آنهاست.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تاکنون گروههای تروریستی مختلفی با هدف نابودی اسلام و خدشه دار کردن چهره اسلام ظهور کرده اند اما هیچکدام به اندازه گروهک تروریستی داعش در نزدیکترین زمان رسوا نشده اند.

وی افزود: تاریخ مصرف داعش به دست رژیم صهیونیستی باطل می شود چرا که قدرتهای سلطه به خوبی می دانند هر اندازه گروههای تروریستی قدرت بگیرند به همان اندازه مرگ آنها نزدیکتر می شود.

581/8135/ 1495
کد N388721

وبگردی