آفتاب
بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

اسکولاری: رئیس فدراسیون فوتبال برزیل در مورد آینده من تصمیم می‌گیرد

اسکولاری: رئیس فدراسیون فوتبال برزیل در مورد آینده من تصمیم می‌گیرد

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بعد از دومین شکست پیاپی در جام جهانی گفت: استعفا نخواهم داد، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل در مورد آینده من تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بعد از شکست 3 بر صفر تیمش در دیدار رده بندی جام جهانی مقابل هلند ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازی متعادلی بود، شاگردان من باید با عملکردی که در این دیدار داشتند مورد تقدیر قرار بگیرند. از نظر من ما اصلا بد بازی نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در مورد شرایط ادامه همکاری اش با این تیم گفت: اکنون زمان صحبت در مورد این موضوع نیست. من گزارش هایم را به رئیس فدراسیون فوتبال برزیل ارائه خواهم کرد و به او خواهم گفت چه مسائلی باعث ناکامی برزیل در این جام بود سپس او در مورد آینده من تصمیم گیری خواهد کرد. ما فقط یک بازی دیگر را باختیم، زندگی ادامه دارد.

اسکولاری در ادامه افزود: سال گذشته من جام کنفدراسیون ها را با برزیل فتح کردم. این نتایج ربطی به سرمربی تیم ندارد. موضوع این است که ما یک تیم بسیار جوان داریم و از طرفی هم بازیکن مناسب به اندازه کافی تربیت نکرده ایم، بنابراین به این سادگی نیست که یک سرمربی دیگر بیاید و همه چیز درست شود.

دیدار رده بندی جام جهانی بین دو تیم هلند و برزیل بامداد یکشنبه در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا با پیروزی 3 بر صفر هلند به پایان رسید تا این تیم اروپایی عنوان سوم جام جهانی را کسب کند و تیم میزبان چهارم شود. برزیل در دیدار نیمه نهایی هم با نتیجه عجیب 7 بر یک مقابل آلمان شکست خورده بود تا سنگین ترین شکست تاریخ پرافتخارترین تیم جام جهانی رقم بخورد.

کد N388655

وبگردی