آفتاب

سیمئونه: آرژانتین در پنالتی آلمان را شکست می‌دهد

سیمئونه: آرژانتین در پنالتی آلمان را شکست می‌دهد

هافبک سابق تیم ملی آرژانتین عنوان کرد تیم ملی کشورش در فینال جام جهانی آلمان را در ضربات پنالتی شکست خواهد داد و به قهرمانی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرژانتین و آلمان فردا شب فینال بیستمین دوره جام جهانی را در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو برگزار می‌کنند.

دیگو سیمئونه بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین و مربی فعلی اتلتیکو مادرید در پیش‌بینی‌اش از فینال جام جهانی گفت: به نظر من این دیدار در پایان 120 دقیقه با تساوی به پایان می‌رسد و آرژانتین در ضربات پنالتی به پیروزی خواهد رسید. فینال‌ها معمولا بازی‌های نزدیکی است و 50 – 50 است. علاوه بر آن آلمان تیم بانظم و محکمی است. به نظر من آرژانتین باید از سرعت پایین خط دفاع آلمان نهایت استفاده را در بازی فینال بکند. هم مسی و هم هیگواین مهاجمان ارزشمندی هستند که می‌توانند در دیدار فینال آرژانتین را به قهرمانی برسانند.

سیمئونه ادامه داد: مطمئنم بازی فینال بازی نزدیکی خواهد بود. هر دو تیم مالکیت توپ بالایی دارند اما شکی ندارم که آرژانتین در ضربات پنالتی آلمان را شکست خواهد داد و قهرمان خواهد شد.

سرمربی اتلتیکو مادرید با تمجید از خاویرماسکرانو او را ستاره تیم ملی آرژانتین در جام جهانی توصیف کرد. سیمئونه در توصیف ماسکرانو گفت: درست است که او کاپیتان تیم نیست اما مانند یک رهبر در زمین انجام وظیفه می‌کند. برای اینکه رهبر تیم‌تان باشید حتما نباید بازوبند کاپیتانی به دست‌تان باشد. ماسکرانو این موضوع را به خوبی نشان داده است. او ارزشمندترین بازیکن تیم ملی آرژانتین است و حضور او باعث قدرت و صلابت خط دفاع تیم شده است.

سیمئونه در پایان درباره مقایسه لیونل مسی و مارادونا گفت: نباید این دو فوتبالیست را با هم مقایسه کرد. در واقع عادلانه نیست که بازیکنی را از یک نسل با نسل دیگر مقایسه کرد. بازیکنانی مثل پله، مارادونا و دی استفانو در گذشته بودند و مثل آن‌ها نیز تکرار نخواهد شد. شاید شما یکی از این بازیکنان را دوست داشته باشید و از یکی بدتان بیاید و این کاملا حق شما و نظر شخصی شماست اما حق ندارید بازیکنی را از یک نسل با نسل دیگر مقایسه کنید.

انتهای پیام

کد N388524

وبگردی