آفتاب

کواکبیان: برای عده‌ای، رعایت اخلاق در سیاست هیچ جایگاهی ندارد

کواکبیان: برای عده‌ای، رعایت اخلاق در سیاست هیچ جایگاهی ندارد

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان سابقه رزمندگی زیادی داشته اما بی‌ادعا هستند، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان با برگزاری جلسات دینی می‌توانند ادعای کسانی که بیان می‌کنند اصلاح‌طلبان اعتقاد دینی ندارند را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی کواکبیان در مراسم افطاری و پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی با اشاره به اینکه دولت اخلاق یکی از شعارهایی است که من همواره دنبال می‌کردم، خاطرنشان کرد: اگر جامعه به بالاترین درجه پیشرفت اقتصادی برسد ولی اخلاق در آن جامعه حاکم نباشد، هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

وی افزود: در صحنه ادبیات سیاسی برای عده‌ای اخلاق مطرح نیست و آن‌ها به راحتی به دیگران تهمت، توهین و افترا می‌بندند. درواقع ریشه حوادث سال 88 نیز در بداخلاقی بود.

کواکبیان در ادامه اظهار کرد: یکی از دلایلی که باید اکنون در مذاکرات هسته‌ای درباره پرانتزها و جزییات صحبت کنیم، بداخلاقی قدرت‌های زورگو است. اگر آن‌ها اخلاقی عمل می‌کردند نیازی به این بحث‌ها نبود.

وی در پایان افزود: ما باید بتوانیم اخلاق را در جامعه پیاده کنیم.

به گزارش ایسنا، افطاری و پنجمین کنگره جمعیت مستقل ایران اسلامی با حضور اعضای این جمعیت و فعالان سیاسی از جمله محمدجواد حق‌شناس، محمدرضا راه‌چمنی، مصطفی کواکبیان و حجت‌الاسلام فومنی برگزار شد.

انتهای پیام

کد N388512

وبگردی