آفتاب

حماس: آمادگی و قدرت جنگ طولانی مدت با دشمن صهیونیستی را داریم

حماس: آمادگی و قدرت جنگ طولانی مدت با دشمن صهیونیستی را داریم

تهران-ایرنا- ˈسامی ابو زهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز گفت: دشمن به جنگ طولانی مدت تهدید می کند، ما نیز آمادگی و قدرت جنگیدن را داریم.

به گزارش پایگاه خبری ˈفلسطین الیومˈ، ابو زهری تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس مرتکب جنایت های جنگی حقیقی در حق ملت فلسطین در نوار غزه می شود و دشمن صهیونیستی بابت این جنایات بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

سخنگوی حماس تاکید کرد: اشغالگران پس از آنکه در تحقق اهداف شان شکست خوردند، دچار دستپاچگی و سردرگرمی شدید شدند و به منظور جبران نانوانی و عجزشان در حمله به مقاومت، دست به کشت و کشتار می زنند.

به گفته وی، صهیونیست ها برای حفظ جانشان به پناهگاه ها متوسل شده اند اما با واکنش نیروهای مقاومت که نقش طبیعی خود را در مقابله با حملات اشغالگران و دفاع از ملت فلسطین در غزه انجام می دهند، در معرض مرگ قرار دارند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین درباره آتش بس با اشغالگران نیز گفت: نیروهای مقاومت فلسطین خواستار آتش بس نیستند و هرگز به نقطه صفر باز نخواهند گشت.

ابو زهری گفت: مرحله ای که ملت ما به تنهایی بها پرداخت می کرد، سپری شده و دیگر باز نخواهد گشت و این بار شهرک نشینان و اشغالگران بهای جنایاتی که در حق ملت ما مرتکب شده اند را پرداخت خواهند کرد.

در حملات روزهای اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دهها فلسطینی شهید و مجروح شدند.نیروهای مقاومت فلسطین نیز در تلافی این حملات اقدام به پرتاب راکت و موشک به نقاط مختلف سرزمین های اشغالی کردند.

رسانام**9329**1010
کد N388458

وبگردی