آفتاب
اخبار غزه/

ادامه موشکباران فلسطین اشغالی و صدای آژیر ممتد در شهرک های صهیونیست نشین

ادامه موشکباران فلسطین اشغالی و صدای آژیر ممتد در شهرک های صهیونیست نشین

رژیم صهیونیستی در حالی به حملات هوایی به غزه ادامه می دهد و مقاومت فلسطین مناطق مختلف فلسطین اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، منابع صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر ممتد در تل آویو و بئر السبع و مرحفیم خبر دادند. همچنین صدای آژیر در همه شهرهای اطراف غزه شنیده می شود.

منابع فلسطینی به هدف قرار گرفتن منزل ابو مصطفی نبهان در النصیرات با یک موشک اشاره کردند.

از سوی دیگر گردانهای شهدای الاقصی با دو موشک گراد عسقلان را هدف قرار دادند.

این درحالی است که موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از صنایع نظامی این رژیم خواست که تعداد بیشتری گنبد آهنی بسازند.

از سوی دیگر در حالی که روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت رژیم صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای حمله زمینی به غزه به محض دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و موشه یعلون وزیر جنگ این رژیم خبر داد، امیر ایشل فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروی هوایی قادر به نابودی سامانه تولید و شلیک موشکهای فلسطینی ها و نابودی تونلهای احداث شده است.

پایگاه معا اعلام کرد: آفیدیختر رئیس شابق شاباک رژیم صهیونیستی در صفحه فیسبوک خود خواستار توقف جنگ به غزه به شکل خیلی سریع و یافتن راهکاری برای بحران فلسطینی ها با این رژیم شده است.

وی آورده است: به هر اندازه که زبانه های جنگ شعله ور تر می شود عبث و بی فایده بودن آن بیشتر به اثبات می رسد و بی نیازی ما به آن بیشتر احساس می شود تا کی ما می توانیم آن را ادامه دهیم.

این پایگاه همچنین در گزارشی به ناتوانی رژیم صهیونیستی درباره تخمین برد موشکهای مقاومت پرداخته است.

منابع فلسطینی از ارتکاب جنایت جدید در شیخ رضوان در غزه از سوی صهیونیستها که طی آن شش فلسطینی شهید شدند تا آمار شهدای امروز به 21 شهید برسد خبر دادند.

صهیونیستها همچنین با توپخانه منزل جمعه غبن را در شمال غزه هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی از موشکباران بئر السبع از سوی مقاومت فلسطین خبر دادند. در همین راستا ناحل عور از سوی مقاومت فلسطین و گردانهای قدس با موشک107 هدف قرار دادند.

از سوی دیگر شبکه المیادین اعلام کرد: گردانهای عزالدین قسام یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال بیت حانون با موشک هدف قرار داده اند.

کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: تلاشها برای ایجاد تفاهم میان اسرائیل و حماس تاکنون راه به جایی نبرده است.

گردانهای قدس شهرکهای آفی شالوم، حولیت، سدیروت، ناحل عوز و نیر اسحاق و ابو مطبق با 27 موشک 107 هدف قرار داده اند. تل آویو با موشک براق 70 و اشکول با موشک گراد هدف قرار گرفته است.

منابع فلسطنی از درگیری نیروهای امنیتی با نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی دیوار حائل غزه با فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی تعداد موشکهای شلیک شده از غزه را بیش از 60 موشک دانستند. مقاومت فلسطین یک ایستگاه سوخت را در دیمونا هدف قرار دادند.

همزمان خالد البطش از رهبران جهاد اسلامی گفت: جنبش جهاد اسلامی توجهی به موضوع رایزنی ها برای برقراری آرامش ندارد و تمام تمرکزش بر توقف این حملات از طریق مقاومت است. نتایج این نبرد نباید بازگشت به سابق باشد. محاصره غزه باید رفع شود.

کد N388433

وبگردی