آفتاب

مرعشی:ان شاالله مجلس را از نیروهای لایق و با کفایت مملو می‌کنیم

مرعشی:ان شاالله مجلس را از نیروهای لایق و با کفایت مملو می‌کنیم

یک عضو حزب کارگزاران با اشاره به دیدار اخیر رییس جمهور با احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: چنین دیدارهایی باعث افزایش همدلی و همگرایی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر محسن آرمین در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر رییس جمهور با احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: این دیدارها باعث افزایش همدلی‌ها و همگرایی‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به وحدت و ارتباطات گسترده میان نیروهای سیاسی داخلی دارد، گفت: اگر در جامعه نیروهای سیاسی با یکدیگر هماهنگ باشند، می‌توانیم به امید خدا در عرصه‌های بین‌المللی نیز امتیازاتی برای کشور کسب کنیم.

این فعال سیاسی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا حزب کارگزاران برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارد با تاکید بر اینکه ان شاالله مجلس را از نیروهای لایق و با کفایت مملو می‌کنیم اظهار کرد: ان‌شاالله با همت مردمی جایگاه نمایندگی مجلس در تراز ملت ایران ارتقا پیدا کند.

وی همچنین افزود: اگر مجلس با کفایت باشد، هرچند با دولت نیز همسو نباشد اشکالی به وجود نمی‌آید چرا که مجلس به افراد با کفایت نیاز دارد که بتوانند در تراز ملت ایران نمایندگی‌ آن‌ها را داشته باشند.

مرعشی در پایان با اشاره به اظهارات تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی بر ممنوع‌التصویری و ممنوع‌البیانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی گفت:‌ تعدادی از نمایندگان که نور وجود آقای خاتمی چشمانشان را زده بود ایشان را ممنوع‌التصویر کردند تا بتوانند کورسوها را ببینند.

انتهای پیام

کد N388358

وبگردی