آفتاب

مارادونا: بردن ژرمن‌ها غیرممکن نیست/ پیروزی 7-1 آلمان مقابل برزیل به نفع آرژانتین است

مارادونا: بردن ژرمن‌ها غیرممکن نیست/ پیروزی 7-1 آلمان مقابل برزیل به نفع آرژانتین است

دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی معتقد است که پیروزی 7-1 آلمان از برزیل در نیمه نهایی می تواند در فینال به نفع آرژانتینی ها باشد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ از نظر او این برد اعتماد به نفس بیش از حد به ژرمن ها داده و همین می تواند به ضررشان تمام شود: «به قول ما آرژانتینی ها آلمانی ها الان از خودراضی و پر افاده شده اند. این البته به نفع آرژانتین است.»

این سومین بار در تاریخ جام جهانی است که آرژانتین و آلمان در فینال به هم می خورند. مارادونا دو فینال قبلی را با پوست و گوشتش تجربه کرده، اول سال  1986 در مکزیک که آرژانتین برد و قهرمان شد و بعد از آن 1990 که باخت و دست خالی از ایتالیا به خانه برگشت. به این ترتیب او با این همه تجربه بهتر از هر کس دیگری می تواند در مورد فینال فردا شب در «ماراکانا» نظر بدهد: «بردن از آلمان غیر ممکن نیست.»

وقتی صحبت از بازی آرژانتین و هلند به میان آمد، مربی پیشین آلبیسلسته فقط اسم خاویر ماسچرانو را به میان آورد، بازیکنی که از نظر او کلیدی ترین مهره تیم در زمین بود: «در این بازی آرژانتین دو واقع ماسچرانو بود و 10 بازیکن دیگر. او مثل یک پیتبول ( نژادی از سگ) بازی می کرد.» او همچنین گفت که در این بازی لیونل مسی آن طوری که از او انتظار می رفت، بازی نکرد: «فکر کنم کمی احساس خستگی می کرد.» دن دیگو البته داماد سابقش، سرخیو آگوئرو را هم فراموش نکرد. با این که مارادونا از زمانی که آگوئرو از دخترش جدا شد، دل چندان خوشی از او ندارد اما  برایش در فینال آرزوی موفقیت کرد: «در زمین بازی عاشق او هستم.»

252 43

 

کد N388259

وبگردی