آفتاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:ملت ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:ملت ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح شده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) با حضور در بسیج شهرداری تهران در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی این سازمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تبیین وظایف بسیج در مقابل هجمه‌های دشمن پرداخت و گفت: دشمن امروز شکست سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است و مأیوس و پریشان، همه قوا و توانش را به کار گرفته است تا ما را از پا بیندازد و چون توان مقابله در عرصه نظامی را ندارد، به جنگ تحمیلی اقتصادی و همه جانبه فرهنگی رو آورده است. این تهاجم در هیچ جای دنیا سابقه نداشته است به گونه‌ای که امروز بیش از 160 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان را در گروه‌های سنی کودک، نوجوان بزرگ راه‌اندازی و هزینه سنگین آن را تامین کرده‌اند.

وی عرصه جنگ را وسیع ارزیابی کرد و گفت: وقتی به این صحنه نبرد نگاه کنیم، بزرگی تهاجم را می‌توانیم مشاهد کنیم لذا اولین ماموریت مهم ما ایستادگی در مقابل این تهاجم است.

وی ماموریت دیگر بسیج را معرفی الگوی مناسب زندگی به جامعه بشری دانست و افزود: ساختن جامعه‌ای الگو بر اساس تفکر اسلامی یک وظیفه مهم است چراکه همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، جامعه بشری امروز بر سر یک دو راهی بزرگ قرار گرفته است و لذا موظفیم با ارایه الگوی مناسب زندگی، به بشر کنونی نشان دهیم که آموزه های الهی تا چه اندازه می تواند در سعادت بشر موثر باشد.همه دنیا دیدند که سوسیالیسم و لیبرالیسم در دنیا شکست خورده است و اکنون به دنبال الگوی جدی می گردد که راه را برای آنها روشن کند.

وی با اشاره به بدهی چندین میلیاردی آمریکا گفت: لیبرالیزم مستقر در آمریکا تا سال گذشته 17 هزار میلیارد دلار بدهی به بار آورده است و الان هم روزی 2.5 میلیارد دلار به این بدهی اضافه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین،دولت آمریکا را غارتگر اموال مردم دنیا عنوان کرد و گفت: آمریکا با ایجاد جنگ در کشورهایی نظیر لیبی و عراق به دنبال غارت کردن سرمایه و نفت آنان است. آمریکا همچنین به دنبال پیداکردن راهکاری برای برنگرداندن پول‌های بلوکه شده ایران است.

وی گفت: امروزه منفورترین شخصیت در دنیا رئیس جمهور آمریکاست، چون به هر کشوری که وارد می‌شود با اعتصابات و اعتراضات مردمی روبرو می‌شود.

وی اظهار کرد:ملت ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح شده است. چون تمام قد در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و مردم در طول 35 سال در کشور به طور آزادنه حق انتخاب داشته اند از لحاظ صنعتی و علمی هم قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست.

نقدی با اشاره به موج بزرگ اسلام خواهی در جهان گفت:در اروپا موج بزرگی از اسلام‌خواهی ایجاد شده است که تا چند سال آینده اروپا نیز به منطقه‌ای اسلامی تبدیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکایی‌ها و غربی‌ها متوجه استقبال جهان از اسلام و گرایش به آن شده‌اند و به همین دلیل با پخش کلیپ‌های خشونت‌آمیز و تفرقه‌انداز از فعالیت تروریست‌ها به دنبال از بین بردن جایگاه ایران در دنیا هستند و امروز تکلیف ما مبارزه با این تهاجم است.

نقدی بسیج شهرداری تهران را خط مقدم مبارزه با این تهاجمات در ام‌القرای جهان اسلام دانست و گفت:تهران جبهه‌ای است که دشمن می‌خواهد قبح خیلی از چیزها در بین مردم شکسته شود و وظیفه شما ان است که در مقابل این تهاجمات بایستید.

وی با تمجید از فعالیت جهادی در شهرداری تهران گفت: البته مجموعه مدیریت شهری در شهرداری تهران امروز دلش برای انقلاب و ارزش‌ها می‌تپد و در نگهداشتن این جبهه نقش‌آفرینی می‌کند. بسیج شهرداری تهران باید از این فرصت استفاده کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اجرای حلقه‌های صالحین به عنوان ارتقا دهنده تربیت نیروهای بسیجی گفت:مسئله تربیت نیروهای بسیجی بایستی یکی از مهمترین هدف های بسیج قرار بگیرد. حلقه‌های صالحین برای تعالی بصیرت و رشد اخلاقی طراحی و برنامه‌ریزی شده است تا در تمام مراحل زندگی نیروها با هم مانوس شده و پشتیبان هم باشند.

نقدی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از وظایف بسیج است. هرکسی یک وظیفه عام و یک وظیفه اختصاصی دارد.

وی گفت: تهران به عنوان یک الگو برای دیگر شهرها مطرح است. پس باید در زمینه مدیریت شهری به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا موجب بالا بردن انگیزه در سایر شهرها شود.

وی با بیان این‌که ماهواره یکی از آفت‌های بنیان خانواده است،گفت: بر اساس آمار گرفته شده کمتر از پنج در صد کسانی که ماهواره نگاه می‌کنند، به دنبال مطالب علمی یا خبری هستند و بقیه بینندگان ماهواره به دنبال سرگرمی‌های مبتذل یا غیر مفید هستند در حالی که این اثرات منفی بسیاری در تربیت فرزندان در خانواده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: با افزایش استفاده مردم از ماهواره، آمار طلاق چند برابر شده است، لذا ما باید به دنبال تغییر سبک زندگی مردم به سبک زندگی اسلامی باشیم و مقابل این تهجمات بایستیم.

انتهای پیام

کد N388169

وبگردی