آفتاب
خواجه‌وند:

مرجع رسمی و تصمیم‌ساز درباره ترکیب هیأت مدیره، وزارت ورزش است

مرجع رسمی و تصمیم‌ساز درباره ترکیب هیأت مدیره، وزارت ورزش است

بعضی اظهارنظرهای منتسب به مسوولان باشگاه درباره ترکیب هیأت مدیره صحت ندارد و تنها مرجع رسمی و تصمیم‌گیری درباره هیأت مدیره، وزارت ورزش و جوانان است.

عضو و سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس گفت: بعضی اظهارنظرهای منتسب به مسوولان باشگاه درباره ترکیب هیأت مدیره صحت ندارد و تنها مرجع رسمی و تصمیم‌گیری درباره هیأت مدیره، وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند افزود: تصمیم‌گیری در مورد ترکیب هیأت مدیره توسط مجمع باشگاه انجام می‌شود. طبیعی است که هیأت مدیره خود درباره ترکیب، ایجاد تغییرات یا قبول استعفا تصمیم‌ساز نیست و در مجموعه پرسپولیس این مسوولیت بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

وی در راتباط با نام‌هایی که این روزها برای حضور در هیأت مدیره مطرح می‌شود، ادامه داد: همانطور که گفتم تصمیم‌گیری درباره ترکیب هیأت مدیره بر عهده وزارت ورزش و جوانان است. البته در این مدت بعضا در رسانه‌ها از چهره‌هایی نام برده می‌شود که در عرصه ورزش و برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیده و هزینه هم کرده‌اند، اما تا این لحظه درباره حذف یا اضافه شدن اعضای جدید، مطلبی از سوی مجمع اعلام نشده است و اگر تصمیمی اخذ شود، از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

عضو و سخنگوی هیأت مدیره خاطرنشان کرد: در باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنیم پاسخگوی افکار عمومی باشیم، اما به طور قطع این پاسخگویی در حوزه اختیارات مجموعه خواهد بود. در ارتباط با بحث هیأت‌مدیره هم بعضا نقل قول‌هایی به مقام‌های رسمی باشگاه نسبت داده شده که صحت ندارد و مرجع رسمی در این حوزه وزارت ورزش و جوانان است.

کد N387833

وبگردی