آفتاب
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

تجهیزات نیروی دریایی متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا می‌یابد

تجهیزات نیروی دریایی متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا می‌یابد

امروز نیروی دریایی در مسیر درستی در حال حرکت است و این گفته رهبری که «امروز نیروی دریایی در آب‌های آزاد برای امنیت دریانوردی و حفاظت از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و فرموده ایشان مبنی بر این که ‌نیروی دریایی در آب‌های آزاد مظهر اقتدار ملت است»، وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیزات نیروی دریایی متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا می‌یابد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم، در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه نیروی دریایی ارتش خارک با بیان این که ماه رمضان ماه خداست و ما باید در این ماه زنگار را از دلمان بزداییم، افزود: این ماه فرصتی است برای همه ما و مطمئناً همه‌ انسان‌های موحد این فرصت را گرامی‌ می‌دارند و برای ارتقای معنویت و پالایش روح، روان و جسم خودشان از لحظه لحظه این ایام مبارک استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: محافل انس با قرآن در سطح نیروی دریایی در همه یگان‌ها و حتی یگان‌های شناور که در ماموریت‌های برون‌مرزی هستند به نحو شایسته و با‌شکوهی برگزار می‌شود و این از برکت همین محافل معنوی است که بحمدالله نیروی دریایی ارتش توانسته امروز در مقابله با این تهاجم فرهنگی گسترده که استکبار جهانی راه انداخته در امان بماند و در پناه قرآن، ماموریت‌های خودش را به نحو احسنت انجام دهد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت این محافل قرآنی خاطرنشان کرد: مطمئنا استقبال گرم کارکنان، خانواده‌ها و همچنین توجه مسئولان نداجا به این محافل انس با قرآن است که شما و برادرانتان در نیروی دریایی توانستید ماموریتتان را به شایسته‌ترین صورت به انجام برسانید.

بیغم همچنین اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که امروز نیروی دریایی در مسیر درستی در حال حرکت است و این گفته رهبری که «امروز نیروی دریایی در آب‌های آزاد برای امنیت دریانوردی و حفاظت از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران حضور دارد و فرموده ایشان مبنی بر این که ‌نیروی دریایی در آب‌های آزاد مظهر اقتدار ملت است»، وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

وی اضافه کرد: این مهم نیازمند این است که شما فرماندهان و کارکنان عزیز با توجه به تهدیدهای موجود وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهید و ما نیز سعی بر این داریم که تجهیزات نیروی دریایی را متناسب با فناوری روز دنیا ارتقا بخشیم.

کد N387777

وبگردی