آفتاب

تجمع هواداران احمدزی در هرات/ واکنش مجلس افغانستان به پاره شدن تصویر كرزای

تجمع هواداران احمدزی در هرات/ واکنش مجلس افغانستان به پاره شدن تصویر كرزای

واکنش مجلس نمایندگان افغانستان به پاره شدن عكس كرزای و تجمع هواداران اشرف غنی احمدزی در هرات از جمله تحولات افغانستان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های افغانستان گزارش دادند که شماری از نمایندگان نهادهای جامعه مدنی، احزاب سیاسی و هواداران اشرف غنی احمدزی یک تجمع اعتراض آمیز را در ولایت هرات برگزار کردند.

معترضان از دو نامزد ریاست جمهوری افغانستان خواستند تا با احترام به تصمیمات کمیسیون‌ های انتخاباتی باعث وحدت ملی و ثبات در کشور شده و به بحران سیاسی در افغانستان پایان دهند.

تظاهرات کنندگان همچنان مخالفت خود را با ایجاد حکومت موازی در افغانستان اعلام کردند. گروهی از حامیان اشرف‌ غنی احمدزی نیز در پایان این تجمع به عکس عبدالله عبدالله حمله‌ ور شدند که نیروهای امنیتی برای سرکوب این تظاهرات وارد عمل شدند.

خبر دیگر اینکه در پی پاره شدن عكس حامد كرزای رئیس جمهوری افغانستان توسط هواداران تيم انتخاباتی عبدالله، مجلس نمايندگان افغانستان تاکید کرد که نبايد به شخصيت ها و رهبران توهين شود.

در همین رابطه رئیس مجلس افغانستان اعلام کرد که پاره شدن عكس کرزای عمل خوبي نيست و نه تنها کمکی به يافتن راه حل در برابر مشكلات نمی کند بلكه بحران را تشدید مي كند.

کد N387738

وبگردی