آفتاب

جلودارزاده: رویکرد رییس‌جمهور در دیدار با گروه‌های مختلف سیاسی مناسب بود

جلودارزاده: رویکرد رییس‌جمهور در دیدار با گروه‌های مختلف سیاسی مناسب بود

یک عضو حزب اسلامی کار در ارزیابی نشست رییس‌جمهور با فعالان سیاسی از جریانات مختلف، گفت: نحوه ورود رییس‌جمهور به این مساله خوب بود و باید اینگونه نشست‌ها برای بیان نظرات و دیدگاه‌های مختلف ادامه پیدا کند.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دیدار هفته گذشته رییس‌جمهور با فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، اظهار کرد: به طور قطع همانطور که خود آقای روحانی فرمودند، نمی‌شود یک جمعیت عظیمی از نیروهای سیاسی کشور که در انتخابات اخیر انسجام و هماهنگی خود را با نظام نشان داده‌اند و یک رای بسیار قابل توجهی داشتند از صحنه سیاسی کشور دور بمانند.

وی با اشاره به این‌که برای قرار گرفتن کشور در مسیر توسعه باید از منابع انسانی و نیروهای مختلف استفاده کرد، گفت: جریان‌های سیاسی کشور سرمایه کشور هستند و همان‌طور که آقای روحانی اشاره کردند، نباید یکدیگر را تخریب کنند، بلکه باید یک رقابت سازنده برای ساختن کشور داشته باشند.

این نماینده اسبق مجلس با بیان این‌که انحصارگرایی و تمامیت‌خواهی آفتی است که طی سال‌های گذشته در کشور وجود داشته و باید با صبر و شکیبایی از این مرحله عبور کنیم، تصریح کرد: اکنون در کشور شاهد رکود اقتصادی هستیم و باید برای از بین رفتن این موضوع همه نیروها صبر و تلاش کنند و به میدان بیایند.

جلودارزاده با بیان این‌که در طول چند سال گذشته برخی از بهترین اشخاصی که می‌توانستند در ساختن کشور سهم داشته باشند، کنار گذاشته شدند، اما آنها این موضوع را تحمل کردند، گفت: اکنون وقت این است که همه نیروها بر ساختن کشور در صحنه حضور پیدا کنند.

وی با بیان این‌که رویکرد رییس‌جمهور در ارتباط با دیدار با گروه‌های مختلف سیاسی مناسب بود، گفت: جناح‌های سیاسی کشور نیز باید دو مساله را جدی بگیرند هم‌افزایی داشته باشند و برای حل مشکلات کشور مشارکت کنند.

این نماینده اسبق مجلس همچنین تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در طول سال‌های اخیر دچار سختی‌های زیادی شدند، ولی این سختی‌ها نه تنها آنها را از بین نبرد، بلکه قوی‌تر شدند، تجربه بیشتری پیدا کردند و مسیر تکامل اخلاقی را هر چه بیشتر و بهتر طی کردند.

انتهای پیام

کد N387512

وبگردی