آفتاب

رژیم صهیونیستی هر سه دقیقه یک بار به غزه حمله می کند

رژیم صهیونیستی هر سه دقیقه یک بار به غزه حمله می کند

تهران - ایرنا - یک سازمان حقوق بشر اروپایی اعلام کرد که نوار غزه هر سه دقیقه یکبار مورد حمله قرار می گیرد و رژیم صهیونیستی در این حملات تاسیسات غیر نظامی و کودکان و زنان را هدف قرار می دهد .

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری ˈ النشرهˈ، سازمان ˈحقوق بشر اروپا - خاورمیانهˈ که مقر آن در شهر ژنو سوییس است، در بیانیه ای تایید کرد که رژیم صهیونیستی هر سه دقیقه یک بار به نور غزه حمله می کند .

این سازمان در این بیانیه افزود: تا نیمه شب جمعه اسراییل دو هزار و 61 راکت به نوار غزه شلیک کرده است، هزار و 402 بار به این منطقه حمله هوایی داشته و نیروی دریایی این رژیم با 329 گلوله غزه را هدف قرار داده و توپخانه آن 330 گلوله به سمت این شهر شلیک کرده است .

این سازمان خاطر نشان کرد که تاکنون 305 خانه فلسطینی ها به طور کامل ویران شده و 269 خانه دیگر نیز آسیب دیده است .

این سازمان از رژیم صهیونیستی خواسته است تا دست از توسل به خشونت ضد غیر نظامیان در نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بردارد .

در حملات هوایی بامداد شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز 16 فلسطینی به شهادت رسیدند و بدین ترتیب شمار شهدای حملات اخیر این رژیم علیه فلسطینیان به 121 نفر رسید.

گروه های مقاومت فلسطینی نیز در واکنش به این حملات وحشیانه در حدود 660 راکت و خمپاره به سوی اهداف صهیونیستی شلیک کردند که بر اساس بیانیه دیروز ارتش این رژیم، حدود 520 مورد از این حملات به هدف اصابت کرده است.

رسانه های بین المللی اعلام کرده اند که این ضد حمله ها به لحاظ شمار راکت های شلیک شده و دامنه تیررس آن ها که در برخی موارد تا شمالی ترین مناطق ˈحیفاˈ نیز اصابت کرده ، از نوامبر سال 2012 تا کنون بی سابقه بوده است.

سازمان ملل اعلام کرد که 77 درصد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، غیرنظامی هستند.

خاورم **1453**2041**1651
کد N387401

وبگردی