آفتاب
رییس دیوان عدالت اداری:

انتظار از وزارت بهداشت گام برداشتن در راستای منافع مردم است

انتظار از وزارت بهداشت گام برداشتن در راستای منافع مردم است

رییس دیوان عدالت اداری گفت: ما با دریافت پول مخالف نیستیم، اما وظیفه دیوان عدالت اداری برخورد با دریافت‌های غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله محمدی‌گیلانی در جمع خبرنگاران در مورد اعتراض داروسازان به حذف تعرفه ساخت دارو و اطلاعیه‌ای که علیه رئیس دیوان عدالت اداری منتشر شده است، گفت: از کسانی که منافع‌شان کم شده انتظاری جز این نمی‌رود. از وزارت بهداشت و درمان انتظار داریم در جهت منافع عموم مردم قدم بردارند نه از منافع صنف خاصی دفاع کنند.

وی ادامه داد: این کار کاملاً قانونی بوده و اعتراض آن‌ها به جایی نخواهد رسید. راهش این است که برای دریافتی‌های خودشان یک راه قانونی پیدا کنند.

رییس دیوان عدالت اداری عنوان کرد: ما با دریافت پول مخالف نیستیم، اما وظیفه دیوان عدالت اداری برخورد با دریافت‌های غیرقانونی است.

منتظری در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه در زمینه حذف تعرفه داروسازان از دولت استعلامی صورت گرفته پاسخ داد: نماینده‌های دولت در این جلسه حضور داشتند و نظر خودشان را اعلام کرده اند.

انتهای پیام

کد N387389

وبگردی