آفتاب
رئیس دیوان عدالت اداری:

داروسازان برای دریافتی‌های خودشان یک راه حل قانونی پیدا کنند

داروسازان برای دریافتی‌های خودشان یک راه حل قانونی پیدا کنند

ما با دریافت پول مخالف نیستیم ولی وظیفه دیوان عدالت اداری برخورد با دریافتی‌های غیرقانونی است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: ما با دریافت پول مخالف نیستیم ولی وظیفه دیوان عدالت اداری برخورد با دریافتی‌های غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اعتراض داروسازان به حذف تعرفه ساخت دارو و اینکه آیا دیوان عدالت اداری در این خصوص اطلاعیه‌ای منتشر کرده یا خیر اظهار داشت: از کسانی که منافع‌شان به خطر افتاده انتظاری جز این نداریم.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: از وزارت بهداشت و درمان انتظار داریم در جهت منافع عامه مردم قدم بردارد نه در حدود منافع یک صنف خاص.

وی بیان کرد: این کار کاملا قانونی بوده و اعتراض آنها به جایی نخواهد رسید. راه‌حلش این است که برای دریافتی‌های خودشان یک راه قانونی پیدا کنند.

آیت‌الله منتظری خاطرنشان کرد: ما با دریافت پول مخالف نیستیم ولی وظیفه دیوان عدالت اداری برخورد با دریافتی‌های غیرقانونی است.

رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه آیا در رابطه با داروسازها از دولت استعلامی صورت گرفته یا خیر نیز گفت: نماینده‌های دولت در این جلسه حضور داشتند و نظرشان را اعلام کردند.
وی در رابطه با افزایش شکایت از مصوبات دولت یازدهم گفت: آمار دقیقی در این راستا ندارم.

کد N387366

وبگردی