آفتاب
هاشمی در جمع خبرنگاران:

آب تهران جیره‌بندی نمی‌شود /جلوگیری از كشت بیش از 85 درصد مزارع آلوده به آب‌های فاضلاب

آب تهران جیره‌بندی نمی‌شود /جلوگیری از كشت بیش از 85 درصد مزارع آلوده به آب‌های فاضلاب

ن در هنگام انتخاب فرمانداران 5 شرط را گذاشتم مبنی بر اینكه باید 10 سال سابقه کار داشته باشند، در رشته ها ی مرتبط باشند،‌خوشنام باشند، اعتدال داشته باشند و سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند.

استاندار تهران تاكید كرد: از كشت بیش از 85 درصد مزارع آلوده به آب‌های فاضلاب جلوگیری شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین هاشمی در حاشیه مراسم ختم آیت الله محمدی گیلانی که صبح امروز در مسجد ارگ تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا امسال آب تهران جیره بندی می‌شود، گفت: بحث‌هایی در این رابطه صورت گرفته بود، اما با تدابیری که صورت گرفت، قرار شد جیره بندی صورت نگیرد.
وی در پاسخ به خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه پس از صحبت‌های آقای رئیس جمهور در خصوص اینکه فرماندران باید مشی اعتدال داشته باشند آیا شما با فرمانداران خود در این رابطه جلسه‌ای داشته‌اید، گفت: این جلسات معنی ندارد من در هنگام انتخاب فرمانداران 5 شرط را گذاشتم مبنی بر اینكه باید 10 سال سابقه کار داشته باشند، در رشته ها ی مرتبط باشند،‌خوشنام باشند، اعتدال داشته باشند و سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند.
استاندار تهران درخصوص مزارع آلوده به آب‌های فاضلاب بیان کرد: از كشت بیش از 85 درصد از این مزارع جلوگیری شده و 15 درصد آنها باقی مانده اند که من تاکید داشتم که نباید کشتی در این راستا صورت بگیرد.

کد N387247

وبگردی