آفتاب

هیگواین: آلمان باید از ما بترسد

هیگواین: آلمان باید از ما بترسد

مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین تیمش را شایسته حضور در فینال جام جهانی دانست. او می‌گوید او و هم تیمی‌هایش ترسی از آلمان ندارند و تنها برای پیروزی به میدان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو تیم آرژانتین و آلمان فینال جام جهانی 2014 برزیل را یکشنبه در ورزشگاه بزرگ ماراکانا برگزار خواهند کرد.

گونسالو هیگواین مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره این دیدار گفت: آلمان تیم بسیار خوب و قوی است. بازی سختی برابر این تیم داریم اما آرژانتین هم تیم خوبی است و بدون شک برای پیروزی و بالا بردن جام به میدان خواهیم رفت بنابرین باید آلمانی‌ها بترسند و احساس نگرانی کنند نه ما.

او ادامه داد: من خوش شانس هستم چرا که با ناپولی قهرمان جام حذفی ایتالیا شدم و الان هم با تیم ملی فوتبال آرژانتین به فینال جام جهانی صعود کرده‌ام و تا بالا بردن جام تنها یک گام باقی مانده است. رویای من قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی است. برای من افتخار بزرگی است که در جام جهانی بازی می‌کنم. با هم تیمی‌هایم صحبت کردم و به آنها گفتم که حضور در جام جهانی یک رویداد منحصر بفرد و بی نظیر است حتی اگر بازنده این دیدار باشی.

هیگواین در ادامه سخنان خود به ستایش از مانوئل نویر پرداخت و گفت: نویر دروازبان بزرگی است، اما ما آماده‌ایم تا برابر آلمان به پیروزی برسیم. برای بالا بردن جام تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. چیزی برای از دست دادن نداریم. بر این باورم که دیدار سخت و پیچیده‌ای است. هیچ کدام از دو تیم به راحتی پیروز این دیدار نخواهد شد. می‌دانیم که میلیون‌ها آرژانتینی از ما حمایت خواهند کرد. حمایت آنها از ما بسیار مهم است.

انتهای پیام

کد N387081

وبگردی