آفتاب
نماینده اراک:

محاصره غزه توسط صهیونیستها بزرگترین جنایت در حق انسانها است

محاصره غزه توسط صهیونیستها بزرگترین جنایت در حق انسانها است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: محاصره نوار غزه توسط صهیونیست های غاصب، بزرگترین جنایت در حق انسانها است که باید هرچه سریعتر خاتمه یابد.

ˈعباس رجاییˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تجاور گسترده صهیونیست ها در نوار غزه و به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم بی گناه و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و همچنین ایجاد باران آتش بر سر ساکنان این منطقه جنایتی هولناک است و سکوت مجامع جهانی و کشورهای مسلمان در قبال آن جایز نیست.

وی بیان کرد: امت اسلام باید در این برهه از تحولات فلسطین با اتحاد خود به یاری برادران دینی شتافته و با اقدامات انسان دوستانه، انزجار خود را از تعدی و جنایت و جنگ و خونریزی به جهان نشان دهد.

وی گفت: خشونت، کشتار و محاصره مردم مسلمان غزه در شرایطی است که آنان روزه دار هستند و این اوج کینه توزی صهیونیست ها را نشان می دهد.

رجایی اظهار کرد: جنگ روانی و نظامی صهیونیست ها در نواز غزه با مقاومت معنادار فلسطینی ها مواجه شده و این مهم اوج مظلومیت مردم فلسطین و ترس و زبونی صهیونیست ها در برابر حق خواهی و مکتب مترقی اسلام را نشان می دهد.

وی بیان کرد: بیانیه وزیران امور خارجه سازمان همکاری های اسلامی که 19 تیر ماه در جده به تصویب رسیده باید به راهکار مشترک توقف مخاصمه فوری در غزه با همکاری سازمان جنبش عدم تعهد منجر شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غفلت مجامع بین المللی و کشورهای مسلمان از جنایات بیرحمانه و نژاد پرستانه صهیونیست ها نابخشودنی است و دامنه شعله آتش افروزی و وحشیگری را در منطقه بسط می دهد.

رجایی عنوان کرد: سرکردگان خودفروخته برخی کشورها باید به خود بیایند و از حمایت کورکورانه صهیونیستها دست بردارند و ریشه کانون های ظلم و تفرقه را در منطقه بخشکانند.ک/3

560/559/ 605
کد N386647

وبگردی