آفتاب

یک فعال دانشجویی: برخی منتقدان دولت رفتار دوگانه دارند

یک فعال دانشجویی: برخی منتقدان دولت رفتار دوگانه دارند

یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کسی با منتقدان و مخالفان دولت فعلی مشکلی ندارد اما خود این افراد در دولت قبل با مخالفان و منتقدانشان مشکل داشتند.

مسعود سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: منتقدان و مخالفان،‌ چه در این دولت و چه در دولت‌های قبل نه تنها آسیبی نمی‌زنند بلکه مزایایی دارند اما در مورد بیان اختلافات و نقد، چند نکته وجود دارد که ارزش نقد و مخالفت را از بین می‌برد و اصلی‌ترین آن، رفتار دوگانه برخی منتقدان موسوم به دلواپسان است.

وی ادامه داد: در دولت قبل که نقدهای زیادی به آن وارد بود، این افراد منتقد نبودند و صرفاً با تغییر یک دولت از مشوق‌ها به منتقدها تبدیل شدند؛ از این‌رو ذهن‌ها به سمتی می‌رود که شاید این انتقادها جنبه‌ جناحی دارد و درخواست و مطالباتشان سیاسی و جناحی است. رفتار و موضع‌گیری‌های دولت هم نباید طوری باشد که فرصت انتقاد را بگیرد.

این فعال دانشجویی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از دولت، گفت: انتظار می‌رود که پس از بیانات رهبری، از تندروی‌های برخی شخصیت‌ها و گروه‌های سیاسی کاسته شود اما از سویی نیز برخی مسائل را از این جریان دیده‌ایم که مواضعشان را فراتر از مواضع رهبری مطرح می‌کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه "رهبری چندین‌بار از دولت فعلی حمایت و عملکرد آن را تأیید و تاکید کرده‌اند که از بچه‌های انقلاب باید حمایت شود"، به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: اگر مذاکرات به نتیجه مطلوب نرسد، مخالفان دولت بهره‌برداری سیاسی خود را انجام می‌دهند و می‌گویند ما هشدار دادیم و پیش‌بینی کردیم. اگر هم به نتیجه مثبت برسد، طوری وانمود می‌کنند که انگار در به انجام رسیدن آن نقش مهمی بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام

کد N386620

وبگردی