آفتاب
برگزاری کارگاه‌های مهارت اجتماعی برای دانش‌آموزان از مهرماه

تخفیف‌های ویژه مراکز هنری و تفریحی با ارائه کارت "نشاط" دانش‌آموزی

تخفیف‌های ویژه مراکز هنری و تفریحی با ارائه کارت "نشاط" دانش‌آموزی

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه توزیع کارت‌های نشاط از اول خردادماه در هر استان آغاز شده است و دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند از آن استفاده کنند گفت: دارندگان این کارت می‌توانند از مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی طرف قرارداد با سازمان دانش‌آموزی با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

داوود روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به توزیع کارت نشاط برای دانش‌آموزان در سراسر کشور اظهار کرد: دارندگان این کارت می‌توانند از مراکز فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی طرف قرارداد با سازمان دانش‌آموزی با تخفیف ویژه استفاده کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از این کارت می‌توانند به سازمان دانش‌آموزی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه‌های مهارت اجتماعی بزرگترین اولویت کاری سال تحصیلی جدید

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در ادامه با بیان اینکه بزرگترین کار ما در سال جاری برگزاری کارگاه‌های مهارت اجتماعی است، گفت: مهارت فن‌بیان، نویسندگی، خودمدیریتی، حل مسئله، تعامل با دیگران همگی از جمله مهارت‌هایی هستند که دانش‌آموزان ما باید فرابگیرند تا بتوانند در اجتماع کارآمدی داشته باشند.

روستایی افزود: اکنون در حال طراحی محتوای این کارگاه‌ها هستیم تا بتوانیم آن را از ابتدای مهرماه برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه به اجرا در آوریم.

افزایش اعضای پیشتازان و فرزانگان

وی همچنین افزایش تعداد پیشتازان و فرزانگان به طور گسترده را از دیگر اولویت‌های کاری سال تحصیلی جدید سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: بچه‌ها در صورت تمایل و علاقه می‌توانند عضو گروه‌های فرزانگان (دختران) و پیشتازان (پسران) در پنج تشکل علمی، ورزشی، خودکفایی، فرهنگی و تشکیلات شوند.

به گفته قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، در حال حاضر یک میلیون دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی هستند و ملاک و معیار برای گزینش اعضای جدید تنها معدل نیست و «علاقه» شرط اصلی ورود است.

انتهای پیام

کد N386431

وبگردی