آفتاب

قایم مقام وزیر صنعت: برخی به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند

قایم مقام وزیر صنعت: برخی به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند

تبریز- ایرنا- قایم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند در حالی که برای بهبود شرایط اقتصادی کشور باید منافع ملی را بر منافع شخصی مقدم دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ مجتبی خسروتاج ˈ روز جمعه در آیین تجلیل از صنعتگران برتر آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: راه حل های خروج از وضعیت سخت اقتصادی کشور خاکستری است و باید برای عبور از این مرحله صبر کرد.

وی با بیان اینکه به طور طبیعی این راه حل ها موافقان و مخالفان خود را دارد، تاکید کرد: این راه حل ها در برخی موارد به مذاق برخی خوش نمی آید چرا که عده ای به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند.

خسروتاج اضافه کرد: در این چنین شرایطی باید صبور باشیم و منافع ملی کشور و منافع کلان نظام را بر منافع شخصی مقدم بدانیم.

قایم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت افزایش سرمایه گذاری درکشور گفت: با وجود تاثیراتی که نوسانات نرخ ارز بر میزان صادرات می گذارد ولی باید توجه بیش از پیش به موضوع سرمایه گذاری داشت.

خسرو تاج اظهارکرد: نگاه هدفمند لازمه تولید و سرمایه گذاری است و به طور قطع بدون برنامه مدون نمی توان به اهداف کلان کشور دست یافت.

وی با بیان اینکه دراین چارچوب باید بر مزیت های اقتصادی کشور تکیه کرد، افزود: یکی از موضوعات اساسی تولید و کسب و کار ایجاد فضای آزاد سرمایه گذاری است.

خسروتاج اظهار امیدواری کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قوانین حوزه سرمایه گذاری را با توجه به آزادی فعالیت در این عرصه در نظر بگیرند.

7240/587/ 1495
کد N386078

وبگردی