آفتاب

جنتی: برخی کشورها ملت خود را با دلار آمریکایی معامله می کنند

جنتی: برخی کشورها ملت خود را با دلار آمریکایی معامله می کنند

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از کشورها به دلیل ترس از فقر، ملت خود را به آمریکا می فروشند و مردم را با دلار آمریکایی معامله می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله احمد جنتی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران با بیان این که اینگونه حرکت ها یک امر ضد خدایی و الهی است، اظهار داشت: آنها معتقدند که تجارت و بازار دست آمریکاست و اگر به اینها راه ندهند درآمدی نخواهند داشت حال آنکه خداوند متعال در قرآن می فرماید: اگر می ترسید فقیرشوید و درآمدی نداشته باشید، خدا بی نیازتان می کند.

وی با بیان این که تمامی اینها موارد شیطانی است که در وجود انسان نفوذ کرده و انسان را منحرف می سازد، تصریح کرد: یکی از بدترین نتایج گناه سلطه شیطان است و اگر وجود انسان در اختیار شیطان قرار گیرد به آن ولایت شیطان گفته می شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که در قرآن به دو نوع ولایت خدا و اولیا و ولایت شیطان و حزب شیطان اشاره شده است، ادامه داد: حدود 86 مورد در قرآن درباره شیطان سخن به میان آمده است که بخش عمده آن به ما می فهماند که شیطان دشمن شماست او را به دوستی نگیرید.

آیت الله جنتی یادآورشد: شیطان تا بدانجا در وجود انسان نفوذ می کند که عده ای با صراحت اعلام می کنند که قتل نفس مانعی ندارد به گونه ای که اکنون تروریست ها با همین طرز فکر و با ادعای اسلام به ناموس مسلمانان هتک حرمت می کنند.

فراهنگ (3)**1883 **1561
کد N385978

وبگردی