آفتاب
جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح كرد:

جزئیات مراسم افطار اصلاح‌طلبان با روحانی

جزئیات مراسم افطار اصلاح‌طلبان با روحانی

آقای روحانی در این مراسم بر ایستادگی‌شان بر مطالبات و خواست مردم اشاره کردند/ برای خروج از وضعیت فعلی نیاز به وحدت و آشتی ملی داریم که آقای رئیس جمهور به این مسئله تاکید داشتند/اصلاح‌طلبان در طی سال‌های اخیر با وجود همه محدودیت‌ها و شرایط سخت دل در گروی نظام و انقلاب اسلامی دارند و حاضرند برای اصلاح امور مردم از همه چیز بگذرند.

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب به تشریح جلسه مراسم افطار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور پرداخت.

سهیلا جلودارزاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جزئیات دیدار و مراسم افطار اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور گفت: در این مراسم چیزی بالغ بر 100 تا 150 نفر دعوت شده بودند و آقایان موسوی لاری، مرعشی، اطاعت و خانیکی و خانم توحیدلو پیش از صحبت‌های آقای رئیس جمهور سخنرانی کردند.

وی ادامه داد: دوستان در صحبت‌های خودشان دیدگاه‌هایشان نسبت به عملکرد دولت در حوزه‌های سیاست داخلی، اقتصاد،‌ سیاست خارجی، ‌فرهنگ و آموزش‌عالی، زنان و جوانان را مطرح کردند و به تشریح راهکارهایشان برای کمک اصلاح‌طلبان به دولت پرداختند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در ادامه به سخنرانی حسن روحانی در این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: آقای روحانی در این مراسم بر ایستادگی‌شان بر مطالبات و خواست مردم اشاره کردند و از عهدشان در استفاده از نظرات کارشناسی و گرفتن مشورت خبر دادند و به تشریح شرایط کشور و اقدامات دولت طی یکسال گذشته پرداختند.

جلودارزاده با اشاره به درخواست رئیس جمهور برای داشتن صبر و توكل به منظور پیشبرد امور تصریح کرد: مهمترین بخش از صحبت‌های ایشان درباره جناح‌های سیاسی در کشور بود که آن‌ها را سرمایه‌های کشور دانستند که نباید نیرویشان صرف خنثی کردن یکدیگر صرف شود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: ما برای خروج از وضعیت فعلی نیاز به وحدت و آشتی ملی داریم که آقای رئیس جمهور به این مسئله تاکید داشتند.

وی این دیدار را یک جلسه خوب و امیدبخش توصیف کرد و یادآور شد: این جلسات می‌تواند هم برای دولت و هم جناح‌های سیاسی مفید باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان طی سال‌‌های اخیر نشان داده‌اند که قصد اصلاح و بهبود امور را دارند، تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در طی سال‌های اخیر با وجود همه محدودیت‌ها و شرایط سخت دل در گروی نظام و انقلاب اسلامی دارند و حاضرند برای اصلاح امور مردم از همه چیز بگذرند.

جلودارزاده در پایان ابراز داشت: مهم این است که دولت به این درک رسیده که برای خروج از شرایط سخت فعلی از همه نیروهای دلسوز و متعهد استفاده كند.

کد N385936

وبگردی