آفتاب
شهربانو امانی:

اصلاح طلبان از برگزاری نشست با رئیس جمهور راضی بودند

اصلاح طلبان از برگزاری نشست با رئیس جمهور راضی بودند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به ضیافت افطاری رئیس جمهور با برخی چهره‌های اصلاح طلب گفت: دوستان اصلاح طلب از برگزاری چنین نشستی راضی بودند و با توجه به این‌که برگزاری چنین نشست هایی لازم است، اما کافی نیست، ان شاء الله در آینده شاهد برگزاری نشست های بیشتری در راستای تحقق منافع ملی‌مان باشیم.

شهربانو امانی در گفت وگو خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این‌که در آستانه انتخابات مجلس هستیم اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی می‌تواند به دولت در تأثیر گذاری جهت ایجاد همگرایی بیشتر بین جریان های سیاسی کمک کند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در ضیافت افطار رئیس جمهور با اصلاح طلبان،‌ اکثر اصلاح طلبان و بخش اعظم سیاسیون و همکاران گذشته رئیس جمهور حضور داشتند، افزود : اکثر افراد حاضر در این جلسه در انتخابات سال 92 و تحقق خواست مردم برای تغییر فضای سیاسی-مدیریتی کشور موثر بوده‌اند.

امانی تصریح کرد: در نشست صمیمانه رئیس جمهور با شخصیت های اصلاح طلب چند نفر در حوزه های مختلف سیاست داخلی، فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی به بیان دغدغه‌های جامعه پرداختند و رئیس جمهور با صبر و حوصله به صحبت های آنها گوش داده و شخص رئیس جمهور نیز از برگزاری چنین نشستی خوشحال بوده اند و آن را پیرو نشست ماه رمضان سال گذشته دانستند.

وی بااشاره به این که در نشست صمیمانه رئیس جمهور با اصلاح طلبان در مراسم ضیافت افطار، رئیس جمهور به درستی بر تحقق وعده‌های انتخاباتیشان به مردم پای فشردند و تأکید داشتند در تحقق آنها مصر بوده و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد، تصریح کرد: رئیس جمهور در این جلسه به ایجاد فضای آشتی ملی تأکید داشتند و معتقد بودند منافع ملی چیزی نیست که بین جریان های شناخته شده مهم اصول گرا و اصلاح طلب قابل تقسیم باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر اهمیت شکل گیری فضای با نشاط سیاسی یادآورشد: رئیس جمهور اعتقاد داشتند صرف برگزاری نشست اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی، منتج به نشاط سیاسی نمی شود، بلکه باید رقابت سیاسی به وجود آید.

امانی با بیان این‌که در این جلسه رئیس جمهور تنگناهای حوزه اقتصاد کلان را متذکر شدند افزود: در این نشست صمیمانه در ارتباط با مشکلات کشورهای منطقه و پیرامون نیز صحبت هایی شد و رئیس جمهور به درستی به اهمیت مسئله زنان و جوانان اشاره داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب، ضمن این‌که برگزاری نشست های رئیس جمهور با اصلاح طلبان را مثبت ارزیابی کرد، گفت: معتقدم چنین نشست هایی می تواند به باز شدن بیشتر فضای سیاسی کشور و همگرایی و هم‌اندیشی بخش‌های مهمی از سیاسیون کشور با آقای رئیس جمهور کمک کند که در آینده باید این جلسات گسترده تر شود.

انتهای پیام

کد N385904

وبگردی