آفتاب

لاریجانی:شهدا و جانبازان مایه عزت کشور هستند

لاریجانی:شهدا و جانبازان مایه عزت کشور هستند

رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: شهدا و جانبازان مایه عزت و آزادی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، علی لاریجانی در دیدار با پدر شهیدان مهدی و محمد یزدان پناه گفت: خانواده شهدا نور چشم ما هستند ایشان اسوه های صبر و استقامت و ایثار و باعث افتخار نظام اسلامی می باشند.

وی افزود: جانبازان با تقدیم اعضا و جوارح خویش نقش بسزایی در استقلال و عزت این کشور ایفا نمودند ، زندگی این عزیزان در راه مجاهدت فی سبیل الله تقدیم شد .

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی سعادت و سلامت برای جانبازان سرافراز افزود: امروز مدیر کل بنیادشهید استان خود از جانبازان گرانقدر است و منشا خیر برای خاندان شهدا و ایثارگران استان می باشد.

لاریجانی همچنین ارتحال آزاده جانباز حسین نعمتی را به خانواده ایشان تسلیت گفت: جانبازان زندگی سعادتمندی دارند از شنیدن خبر رحلت ایشان متاثر شدیم امیدواریم خداوند ایشان را با اولیاء محشور فرماید.

فرزند جانباز سرافراز نعمتی در این دیدار گفت: پدرم با عشق به اسلام و میهن و امام داوطلبانه راهی دفاع از ارزش‌ها شد و امروز من به ایشان افتخار می کنم، ایشان هشت سال و پنج ماه در اسارت بودند و17سال در بیمارستان‌های مختلف بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

لاریجانی در ادامه این دیدار از جانباز 70درصدعباس صدرآبادی که فرزند شهید علی صدرآبادی و برادر شهیدان حسین و اصغر صدرآبادی نیز می‌باشد، دیدار کرد.

انتهای پیام

کد N385759

وبگردی