آفتاب
دبیر خانه کارگر کردستان؛

توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی خواسته‌های کارگران است

توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی خواسته‌های کارگران است

با وجه به اینکه یکی از مطالبات مهم جامعه کارگری و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به حوزه درمان مربوط می‌شود، توسعه خدمات درمانی از طریق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی یکی از خواسته‌های کارگران است.

دبیر خانه کارگر کردستان معتقد است خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در این استان متناسب با جمعیت بیمه‌شدگان این شهر توسعه نیافته است.

«عباس صفری» ضمن اعلام این مطلب به ارائه خدمات گسترده درمانی تامین اجتماعی به کارگران تاکید کرد ودر این زمینه به ایلنا گفت: با وجه به اینکه یکی از مطالبات مهم جامعه کارگری و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به حوزه درمان مربوط می‌شود، توسعه خدمات درمانی از طریق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی یکی از خواسته‌های کارگران است.

وی بابیان اینکه نزدیک به ۷۰۰هزار نفر از اهالی استان کردستان، بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: علاوه بر این حدود ۲۰ هزار نفر از جمعیت این استان مستمری بگیری بیمه‌ تامین اجتماعی هستند.

این مقام کارگری افزود: با این حال به دلیل حجم متقاضیان استفاده از خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در استان کردستان، ماکز ملکی موجود پاسخگوی نیاز مراجعه کنند گان نیست.

به گفته صفری استان کردستان با دارا بودن یک هزارو ۹۸۸ واحد فعال که اکثر کارگران آن بیمه شده تامیناجتماعی هستند، منتظر دریافت خدمات مطلوب تری در بخش درمان تامین اجتماعی هستند.

کد N385587

وبگردی