آفتاب

آگوئرو: آلمان می‌تواند هر تیمی را با نتیجه‌ هفت بر یک ببرد

آگوئرو: آلمان می‌تواند هر تیمی را با نتیجه‌ هفت بر یک ببرد

مهاجم تیم ملی آرژانتین به تمجید از تیم ملی آلمان پرداخت. او عنوان کرد شاگردان یوآخیم لوو این توانایی را دارند که هر تیمی را با نتیجه‌ هفت بر یک شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) آرژانتین و آلمان بامداد یکشنبه فینال بیستمین دوره جام جهانی در ورزشگاه "ماراکا" شهر ریودوژانیرو برگزار می‌کنند.

سرخیو آگوئرو، مهاجم تیم ملی آرژانتین پیش از دیدار فینال به تمجید از تیم ملی آلمان پرداخت. او روز گذشته در نشست خبری گفت: اتفاقی که برای برزیل در نیمه نهایی جام جهانی رخ داد می‌تواند برای همه تیم‌ها رخ دهد در واقع آلمان این قابلیت را دارد همه تیم‌ها را با نتیجه‌ هفت بر یک شکست دهد البته ما نیز تیم کوچکی نیستیم. بازیکنان خوبی در ترکیب داریم که می‌توانند در هر بازی تیم را به موفقیت برسانند. به همین خاطر آلمان هم باید از ما بترسد. همان طور که ما از آنها می ترسیم.

آگوئرو در بازی آرژانتین و نیجریه به شدت مصدوم شد و دیدار با سوئیس و بلژیک را از دست داد اما توانست در بازی برابر هلند به میدان بیاید او یکی از پنالتی‌های آرژانتین را نیز برابر هلند با موفقیت وارد دروازه‌ این تیم کرد.

آگوئرو در پایان درباره وضعیت خود گفت: وقتی مصدومیت را پشت سر می‌گذارید و به میدان می‌آیید طبیعی است که نیاز به زمان داشته باشید تا به شرایط خوب خود باز گردید. من به زمان نیاز دارم. نمی‌دانم برابر آلمان فیکس خواهم بود یا نه اما اگر به میدان بروم تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم می‌کنم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N385581

وبگردی