آفتاب
وزیر کشورخبر داد:

تشکیل ستاد عمران سواحل در 3 استان شمالی کشور/کاهش 60درصدی غرق شدگان

تشکیل ستاد عمران سواحل در 3 استان شمالی کشور/کاهش 60درصدی غرق شدگان

تهران-ایرنا- وزیر کشور با بیان این که مسوولیت عمران سواحل به وزارت کشور واگذار شده است، گفت: با توجه به واگذاری چنین مسوولیتی از سوی دولت به این وزارتخانه ، ستادی در 3 استان شمالی کشور برای اجرای درست این مسوولیت تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، عبدالرضا رحمانی فضلی افزود:در تلاش هستیم تا بتوانیم شرایطی مهیا کنیم که مردم در فصل تابستان بتوانند در کنار سواحل از امکانات خوبی بهره مند شوند.

وزیر کشور با باین اینکه این مسوولیت از سوی دولت ازطریق مصوبه ای به وزارت کشور داده شده است ، گفت: در این راستا در 3 استان شمالی که بیشترین تردد ها را دارند و سالانه حدود 22 میلیون مسافر را پذیرا هستند ستادی را تشکیل داده ایم که همه دستگاه های مربوطه با یکدیگر هماهنگ بوده و به فعالیت می پردازند.

رحمانی فضلی درباره نحوه تامین مالی مسوولیت عمران سواحل، تصریح کرد: دولت به این امر بودجه ای اختصاص داده تا مشکلی از لحاظ کمبود اعتبارات و سامان دهی عمران سواحل وجود نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در چنین زمانی 30 نفرغرق شده داشتیم که امسال این تعداد به 5 نفر رسیده است یعنی تقریبا توانستیم به اهداف خود دست یابیم.

سیام(1)1429*1580
کد N385555

وبگردی