آفتاب

چهاردهمین کنفرانس مهندسی هوافضای ایران برگزار می‌شود

چهاردهمین کنفرانس مهندسی هوافضای ایران برگزار می‌شود

پژوهشکده مخابرات و فناوری ماهواره سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با همکاری انجمن هوا و فضای ایران چهاردهمین کنفرانس مهندسی هوافضای ایران را در هفته اول اسفند ماه امسال برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کنفرانس مهندسی هوافضای ایران همه ساله به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای سالانه هوافضای کشور بر اساس محورهای اصلی و کلیدی در سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر شروین امیری، دبیر کنفرانس در این‌باره می‌گوید: از آنجا که دستاوردهای علمی و صنعتی هوافضایی کشور به ویژه در سالهای اخیر این حوزه را به معیاری ارزنده برای سنجش پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدل کرده است، تلاش شده که با جدیت و کوشش گروهی همه بخش‌های مرتبط هوایی و فضایی کشور این مهم به ثمر نشیند.

وی افزود: این کنفرانس بستر مناسبی را برای تبادل نظر اندیشمندان، کارشناسان و صاحبنظران این عرصه و نیز ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی متخصصان هوافضایی کشور فراهم کرده‌ است. این رویداد مهم همچنین برقراری ارتباط مستقیم و موثر میان دست اندرکاران بخشهای صنعتی و دانشگاهی را در محیطی عالمانه تسهیل می‌کند.

دبیر چهاردهمین کنفرانس مهندسی هوافضای ایران و رئیس پژوهشکده مخابرات و فناوری ماهواره سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران اظهار کرد: این کنفرانس امسال به ریاست دکتر احمد اکبری، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود و روند تشکیل کمیته‌ها و راه‌اندازی سایت اینترنتی این کنفرانس نیز که هم اکنون در دست اجراست، به زودی از طریق سایت سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در اختیار متخصصین و علاقه‌مندان شرکت‌کننده در کنفرانس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N385499

وبگردی