آفتاب

نایب رئیس کمیسیون شوراها : انتقاد کردن نیازی به حاشیه‌سازی و هیاهو ندارد

نایب رئیس کمیسیون شوراها : انتقاد کردن نیازی به حاشیه‌سازی و هیاهو ندارد

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است منتقدان نباید برای بیان انتقادات خود حاشیه‌سازی کرده و هیاهو به راه بیاندازند.

محمدجواد کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به حمایت صریح مقام معظم رهبری از دولت گفت: مقام معظم رهبری همیشه از همه دولت‌ها حمایت جدی می‌کنند و همان‌طور که در روز چهارده خرداد ماه در حرم امام (ره) به موضوع انتخاب مردم تأکید کردند اکنون نیز با این صحبت به این حمایت خود صحّه گذاشتند.

وی ادامه داد: سایر مسئولان نیز باید به واسطه حرکت و انتخاب مردم از دولت حمایت کنند و اگر انتقاد و اختلاف نظری وجود دارد بدون غل و غش و موضع‌گیری‌های سیاسی و به دور از حاشیه انتقادات خود را به دولت و وزرا مطرح کنند تا آن‌ها در مسیر مشخص عملکرد خود را اصلاح کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین بیان کرد: هر کس نسبت به دولت انتقاد یا راهکار پیشنهادی دارد و احساس می‌کند دولت در اولویت‌بندی‌های اجرایی خود اشتباه کرده، نباید حاشیه‌سازی کرده و هیاهو راه بیاندازد، بلکه می‌تواند از راه‌های قانونی مسائل و انتقادات را مطرح کند. سؤال بپرسد، نامه بنویسد، تذکر دهد و موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

کولیوند همچنین خاطرنشان کرد: در عین حال برخی به دنبال هیاهو کردن هستند و می‌خواهند وانمود کنند اختلاف مشخصی بین دولت و مجلس وجود دارد که نباید به این موضوع دامن زد.

وی در ادامه با اشاره به استیضاح‌های مطرح شده در مجلس در هفته‌های اخیر گفت: استیضاح حق مسلم مجلس است و قطعاً چندین بار به وزیر مربوطه تذکر داده شده تا به مرحله استیضاح رسیده است. در حال حاضر نیز هیچ‌یک از این استیضاح‌ها سیاسی و برای حاشیه‌سازی نیستند.

نماینده مردم کرج در مجلس در پایان اظهار کرد: دولت و مجلس باید به واسطه مشکلاتی که مردم دارند با یکدیگر حرکت کنند البته این موضوع به آن معنا نیست که اگر وزرا مورد سؤال و ارزیابی قرار گیرند بنا به اختلاف است.

انتهای پیام

کد N385474

وبگردی