آفتاب

تظاهرات گسترده مردم نیویورک علیه اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی

تظاهرات گسترده مردم نیویورک علیه اقدامات ضدبشری رژیم صهیونیستی

نیویورک- ایرنا- هزاران نفر از مردم نیویورک در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه و بمباران مناطق مسکونی این منطقه، در منهتن نیویورک دست به تجمع زده و علیه سیاست های فاشیستی و نژاد پرستانه این رژیم شعار سر دادند.

شرکت کنندگان در این تجمع که کوشندگان صلح و یهودیان ضد صهیونیست هم در آن حضور داشتند، علیه سیاست های رژیم اشغالگر قدس و حملات به مردم غیرنظامی غزه شعار سر دادند و از کاخ سفید خواستند که به پشتیبانی خود از این رژیم پایان دهد.

راهپیمایان که در میان آن ها شماری از یهودیان و مسلمانان آمریکایی و عرب به چشم می خوردند و پرچم های فسطین را در دست داشتند، با شعارهای خود سیاست های فاشیستی و نژادپرستانه اسراییل را محکوم کردند.

در جریان این تجمع بزرگ، ˈسارا فلاندرزˈ فعال حقوق بشر آمریکایی در سخنانی به شدت از حمایت دولت آمریکا از سیاست های صهیونیست ها انتقاد کرد.

وی خطاب به تجمع کنندگان گفت: امروز روز فلسطین است و مردم از سراسر جهان برای حمایت از فلسطین آماده هستند و در نیویورک هزاران نفر برای یاری فلسطین و مخالفت با کمک های آمریکا به اسراییل گرد هم آمده اند.

گروهی از یهودیان و خاخام های ضد صهیونیست نیز که در این تجمع با پرچم های فلسطین حضور داشتند با حمل پلاکاردهایی رژیم صهیونیستی را کیانی ضد یهودی و تشکیل و وجود آن را مغایر تعالیم الهی دین یهود دانستند.

اروپام 1908**2017
کد N385329

وبگردی