آفتاب

سنگاپور از تشدید خشونت ها علیه مردم غزه ابراز نگرانی کرد

سنگاپور از تشدید خشونت ها علیه مردم غزه ابراز نگرانی کرد

کوالالامپور- ایرنا - وزارت امور خارجه سنگاپور روز جمعه نگرانی عمیق خود را از افزایش خشونت ها در غزه پس از بمباران مردم بیگناه و در محاصره فلسطین ابراز کرد.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه سنگاپور در بیانیه ای که در نمارنمای این وزارتخانه قرار داد، اعلام کرد ˈبه طور جدی در مورد افزایش خشونت ها در غزه نگرانˈ است.

بمباران مردم بیگناه و در محاصره نوار غزه در عملیاتی که که ارتش رژیم صهیونیستی نام ˈصخره پایدارˈ بر آن نهاده است از دوشنبه شب آغاز شد و تاکنون بی وقفه ادامه دارد.

حدود پنج میلیون صهیونیست ساکن فلسطین اشغالی نیز اکنون زیر آتش موشک های مقاومت فلسطین قرار دارند.

وزارت خارجه سنگاپور اعلام کرد این دولت - شهر نهایت قدرت خود را برای جلوگیری از کشتار مردم بیگناه بکار خواهد گرفت.

سنگاپور در این بیانیه از رژیم اشغالگر قدس و فلسطینیان خواست فورا راه هایی برای محدود کردن شرایط کنونی بیابند و ضمن آتش بس از ایمنی و امنیت غیرنظامیان اطمینان حاصل کنند.

وزارت امور خارجه سنگاپور همچنین خواستار توقف حملات راکتی به سرزمین های اشغالی شد.

در سه روز حملات همه جانبه ارتش صهیونیستی به نوار غزه 89 شهروند فلسطینی از جمله 20 کودک و 17 زن به شهادت رسیده و بیش از 630 تن زخمی شده اند.

بیمارستان های نوار غزه به دلیل محاصره ظالمانه و بسته ماندن گذرگاه ها از شروع تجاوز وحشیانه ارتش صهیونیستی به غزه با مشکلات زیادی بویژه در زمینه دارو و دیگر امکانات پزشکی و جراحی مواجه هستند و به همین دلیل شمار شهدا رو به افزایش است.

آساق**1611
کد N385303

وبگردی