آفتاب

زنگنه : دولت برای بازگشت اموال بابک زنجانی جلسه ویژه برگزار خواهد کرد

زنگنه : دولت برای بازگشت اموال بابک زنجانی جلسه ویژه برگزار خواهد کرد

تهران ، ایرنا - وزیر نفت با بیان این که جلسه ویژه ای برای بازگشت بدهی های بابک زنجانی به دولت برگزار خواهد شد، گفت که در این جلسه در خصوص راه کاری های بازگشت بدهی وی به حساب دولت و وزارت نفت تصمیم گیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ایرنا ، بیژن نامدار زنگنه پنجشنبه شب در حاشیه ی ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهدسین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسیش که دادستان کل کشور اظهار کرده دولت باید درباره اموال بابک زنجانی تصمیم گیری کند، افزود : اموال بابک زنجانی که شامل هواپیما،خودرو و املاک است، قابلیت استفاده برای دولت ندارد لذا باید درباره موضوع فروش آن ها و واریز پول نقدی به حساب دولت تصمیم گیری شود.

وزیر نفت با بیان اینکه هفته اینده جلسه ای در سطح معاون اول رییس جمهوری برگزار خواهد شد ، اظهار کرد: اموال بابک زنجانی بطور کامل پاسخ گوی بدهی های این فرد نخواهد بود چرا که تمامی اموال وی نیز 40 درصد طلب دولت هم نمی شود.

وی ادامه داد : بدهی های زنجانی بیش از 8000 میلیارد تومان است ولی ارزش کل اموال وی 3 هزار میلیارد تومان براورد شده است.

وزیر نفت همچنین درباره تاثیر مذاکرات هسته ای در افزایش فروش نفت گفت که وزارت نفت تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد و تحریم ها را برسمیت نمی شناسد.

زنگنه اظهار کرد : خود را موظف نمی دانیم که از محدودیت های امریکا و 1+5 تبعیت کنیم و تلاش خود را برای افزایش صادارات به کار خواهیم بست.البته آن ها نیز تلاش می کنند مانع چنین کاری شوند.

سیام 7261 **1058 ** 1917
کد N385229

وبگردی