آفتاب
محسن رضایی:

حمله رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سوم یک عملیات بزرگ است

حمله رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سوم یک عملیات بزرگ است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سوم یک عملیات بزرگ است که مرحله اول آن از سه سال پیش علیه سوریه و مرحله دوم آن از یک ماه پیش در عراق کلید خورده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محسن رضایی در حضور جمعی از اعضا تشکل ندای قرآن دانشگاه تهران گفت:حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه پس از حمالات داعش به سوریه وعراق ،دارای این معنا است که اسرائیل از ضعیف شدن دولت های اسلامی حداکثر استفاده را برای منافع خود بعمل می آورد و واضح تر آنکه سناریویی از پیش نوشته شده در حال اجرا است.

وی افزود :دولت های انقلابی عراق و سوریه که خط مقدم مقابله با اسرائیل هستند در سالهای اخیر از نظر نظامی، مالی و اقتصادی در اثر حملات تکفیری ها و تروریست های افراطی ضعیف شده اند و این ضعف قطعا با برنامه ریزی صهیونیستی است. بنابراین حمله رژیم صهیونیستی به غزه مرحله سوم یک عملیات بزرگ است که مرحله اول آن ازسه سال پیش علیه سوریه ومرحله دوم آن از یک ماه پیش در عراق کلید خورده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت:حمله اسرائیل به غزه پس از حملات تروریستی به سوریه و عراق نشان داد که همدستی برخی کشورهای عربی با تروریست ها در سوریه وعراق، یا از روی نادانی و جهالت بوده است و یا از اسرائیل فریب بزرگی خورده اند که با توجه به تجربیات گذشته و آگاهی از سیاست های فریبکارانه اسرائیل ، مورد دوم صحیح است.

وی همچنین افزود: امروز اگر کشورهای متهم به حمایت از تروریسم در سوریه وعراق علیه اسرائیل کاری انجام ندهند،خود گواه همدستی با اسرائیل است. جهان اسلام و بویژه کشور های عربی باید رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به قطع حملات بکنند ، در غیر اینصورت همه آنها در این جنایات شریک خواهند بود.

رضایی ادامه داد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی در حمله به غزه که در روزهای آینده نیز شدت خواهد یافت ، علاوه بر اجرای مرحله سوم عملیات بزرگ یک چیز بیشتر نیست وآن بازیابی روحیه از دست رفته ده سال اخیر وهمچنین بهره برداری حداکثری از فضای سیاسی موجود در خاورمیانه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سران عرب و جهان اسلام بدانند در صورت سکوت،این آتش هر روز شعله ورتر و دامن گیر خود آنها خواهد بود.

انتهای پیام

کد N385144

وبگردی